Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@23:41:07 GMT

چرا لیموترش گران شد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۵۲۵۹

چرا لیموترش گران شد؟

ناصر اطرج با اشاره به افزایش قیمت لیموترش در بازار، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا و توصیه پزشکان مصرف لیموترش افزایش یافته، همچنین به دلیل صادرات با کمبود مواجه هستیم.

وی افزود: مطابق نرخ سراسری و مصوب، قیمت لیموترش ۱۵ هزار تومان اعلام شد که باید در سطح خرده فروشی با قیمت ۱۸ هزار تومان فروخته شود که متاسفانه با این قیمت لیمو در بازار موجود نیست، البته فروش لیمو با قیمت بالاتر تخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان با تاکید بر اینکه کمبود و افزایش قیمت لیموترش چالش امروز بازار میوه است، افزود: قیمت لیمو‌های میناب حدود ۴۵ هزار تومان است، اما قیمت لیموترش زرد درشت در سطح شهر ۱۸ هزار تومان باشد.

وی با اشاره به دیگر نوسانات میوه و سبزیجات در بازار، گفت: از امروز قیمت ۱۱ قلم میوه در بازار اصفهان کاهش یافته، اما قیمت چهار قلم محصول دیگر افزایش یافته است.

اطرج درباره میوه‌های نوبرانه در بازار، گفت: هفته گذشته قیمت گوجه سبز ۳۲ هزار تومان بود که با ۷ هزار تومان کاهش، امروز به ۲۵ هزار تومان رسیده است، همچنین توت فرنگی گلخانه‌ای از ۳۰ به ۲۶ هزار تومان و چغاله زردآلو از ۲۵ به ۱۵ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

وی با اشاره به قیمت انواع میوه در بازار اصفهان، اظهار کرد: امروز دوشنبه قیمت خیار به ۳۵۰۰ تومان، سیب درختی به ۱۰۰۰۰ تومان و کیوی به ۱۰۰۰۰ تومان افزایش یافته است، همچنین قیمت لیموشیرین به ۱۰۰۰۰ تومان، طالبی به ۸۰۰۰ تومان و هندوانه نو به ۲۵۰۰ تومان کاهش یافت.

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان ادامه داد: قیمت هر کیلو بادمجان به ۱۷۰۰ تومان، پیاز بین ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان، زنجبیل ۷۰ هزار تومان، سیر ۳۲ هزار تومان، سیب زمینی ۳۷۰۰ تومان و گوجه بین ۱۰ تا ۴ هزار تومان و هویج ۲۰۰۰ تومان است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گرانی بازار میوه و تره بار پارسی خبر قیمت لیموترش هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید.

به گزارش تسنیم، قیمت طلا تغییر چندانی در معاملات روز چهارشنبه نداشته است. تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تاثیر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی را خنثی کرده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش ۰.۳۱ درصدی به ۲۴۰۰ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.

قیمت طلا در روز جمعه با پیش بینی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت این کشور در سوریه تا اوج ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت بالا رفته بود.

اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز دوشنبه منتشر شد نشان داد خرده فروشی در این کشور بیش از حد انتظار در ماه مارس افزایش یافته است. سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا هم برای دومین روز پیاپی بالا رفته و تمایل برای خرید طلا را به عنوان یک سرمایه غیر سودده پایین آورده است.

تحلیلگران عقیده دارند بازار در حال حاضر در حالت توقف قرار دارد و منتظر تقابل احتمالی رژیم صهیونیستی و ایران است که می‌تواند قیمت طلا را بالا ببرد.

اگر درگیری‌های خاورمیانه آرام شود تمرکز بازار دوباره معطوف فدرال رزرو آمریکا خواهد شد. ظاهراً این بانک نمی‌تواند نرخ بهره را در آینده نزدیک پایین بیاورد که خبر خوبی برای بازار طلا و نقره نخواهد بود.

بانک دویچه پیش بینی می‌کند قیمت طلا تا پایان سال جاری میلادی به ۲۴۰۰ دلار برسد و در دسامبر ۲۰۲۵، ۲۶۰۰ دلار معامله شود.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۵ درصد کاهش به ۲۸ دلار و ۳۱ سنت رسیده و پلاتین با یک کاهش ۰.۴۳ درصدی ۹۵۵ دلار و ۵ سنت معامله می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • تخلیه التهاب بازار ارز و طلا و تداوم کاهش قیمت‌ها
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹