Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@07:24:06 GMT

اطمینان درباره استفاده رانند گان از ماسک به کمک فناوری

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۵۷۷۹

اطمینان درباره استفاده رانند گان از ماسک به کمک فناوری

اوبر در حال توسعه فناوری است که به این شرکت درباره استفاده رانند گان و مسافران از ماسک صورت اطمینان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقلاز انگجت، اوبر، یک سرویس هم‌سفر آنلاین مستقر در سان فرانسیسکو در حال توسعه فناوری است که به این شرکت درباره استفاده رانندگانش از ماسک صورت اطمینان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بیانیه‌ای که اوبر چندی پیش اعلام کرد، پوشش صورت برای رانندگان و مسافران الزامی است.

 این شرکت تأیید کرده است که در کشورهایی مانند آمریکا استفاده از ماسک صورت یا پوشش‌های مشابه برای رانندگان و مسافران الزامی است و در حال توسعه فناوری ا‌ست برای تشخیص اینکه آیا رانندگان از این قوانین پیروی می‌کنند یا نه.

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا تعداد مشتریان نخستین سرویس تاکسی اینترنتی جهان، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

در مورد چگونگی عملکرد این فناوری توضیحاتی ارائه نشده است، اگرچه اوبر از قبل دارای ویژگی شناسایی ID Real-Time است که به طور دوره‌ای از رانندگان می‌خواهد سلفی بگیرند.

این شرکت قبلاً ماسک و ضد عفونی کننده را برای رانندگان تهیه کرده بود، اما اگر این شرکت امیدوار باشد که تجارت خود را دوباره احیا کند، لازم است که از فناوری مورد نظر خود استفاده کند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری آمریکا اوبر کووید 19 کرونا ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهداری استان بوشهر در حالت آماده‎باش قرار رفت

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰۰ نیروی راهدار و ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی در محورهای استان خصوصاً نقاط کوهستانی مستقر هستند.

وی یادآور شد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی پیرامون بارندگی شدید و سیل آسا خصوصاً در نقاط مرکزی و جنوب استان بوشهر، احتمال انسداد راه‌ها، تخریب پل و اختلال در سفرهای بین شهری وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر به مردم و رانندگان توصیه کرد: سفرهای غیرضروری را به زمان دیگری و پس از این سامانه بارشی موکول کنند.

وی تصریح کرد: مردم و رانندگان می‌توانند شرایط جوی جاده‌ها و وضعیت تردد در محورهای استان بوشهر را به صورت شبانه روز از طریق تماس با شماره و سایت اینترنتی ۱۴۱ سایت مرکز مدیریت راه‌ها جویا شوند.

وی همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه عوامل تخریب جاده‌ای یا بروز مشکل در مسیر راه‌ها، آن را به مرکز مدیریت راه‌های استان اطلاع دهند تا عوامل و گشت‌های راهداری نواقص اعلامی احتمالی را رفع کنند.

کد خبر 6079139

دیگر خبرها

  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)
  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • راهداری استان بوشهر در حالت آماده‎باش قرار رفت