Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:48:53 GMT

تصادف خودرو با اسب سه مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۵۸۸۰

تصادف خودرو با اسب سه مصدوم برجای گذاشت

امینی گفت: ساعت ۴۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۱۵اردیبهشت ماه طی تماس با مرکز ۱۲۵، خبر از حادثه برخورد در محور بندرعباس-میناب، دوراهی دهنو داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، سر آتش یار حسن امینی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس اظهار کرد: ساعت ۴۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۱۵اردیبهشت ماه طی تماس با مرکز ۱۲۵، خبر از حادثه برخورد در محور بندرعباس-میناب، دوراهی دهنو داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه در حالی رخ داد که یک دستگاه پراید از غرب به شرق محور بندرعباس- میناب در حال حرکت بود که با یک راس اسب برخورد کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس عنوان کرد: با توجه به حادثه خارج از حوزه عملیاتی این سازمان، تیم عملیاتی آتش نشانان بندرعباس از ایستگاه شماره ۹ آتش نشانی بندرعباس به محل اعزام شدند.

امینی با بیان اینکه  در این حادثه اسب تلف شد، خاطرنشان کرد: پس از رسیدن نیروهای امدادی و رهایی سرنشینان که متشکل از دو زن و یک مرد بودند، آنها تحویل عوامل اورژانس شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی برخورد پژو پارس با گاردریل در کیلومتر ۶۵ آزاد راه قزوین - رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان داشت: این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی ۳ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت