Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو مقاله دکتر محمد حسین نصر اصفهانی در شمار پربازدیدترین مقالات مجله Andrologia قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، این دو مقاله رئیس پژوهشکده زیست فناوری رویان، به بررسی اثر استفاده از آمینواسیدهای دارای انشعاب در کنار ورزش‌های هوازی در کیفیت اسپرم و ترشح تستوسترون، و اثر رعایت رژیم غذایی کم‌چربی و پرچربی در کنار ورزش‌های هوازی بر بافت بیضه و خصوصیات اسپرم در حیوان مدل آزمایشگاهی چاق و غیر چاق می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان تمامی مقالات چاپ شده در مجله Andrologia بین ژانویه ۲۰۱۸ تا دسامبر ۲۰۱۹، این دو مقاله در میان پربازدیدترین و پردانلودترین مقالات قرار گرفته‌اند که نشان می‌دهد پژوهشگران و دانشمندان بسیاری از سراسر جهان به مطالعه و استفاده از این محتوای علمی پرداخته‌اند. این مسئله تأثیرگذاری محتوای علمی مقالات یادشده را نشان می‌دهد. مجله Andrologia نخستین مجله علمی بین‌المللی است که به بررسی سلامت و باروری مردان می‌پردازد و اولین نسخه آن در سال ۱۹۶۹ منتشر شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه رویان، این مجله زیر مجموعه‌ای از انتشارات Wiley است که از سال ۱۸۰۷ با هدف انتشار مقالات علمی در آمریکا تأسیس شده و مجلات متعددی در شاخه‌های گوناگون دانش منتشر می‌کند. این انتشارات به دلیل بازدید زیاد مقالات از دکتر محمد حسین نصر اصفهانی تقدیر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پژوهشگاه رویان انتشار مقاله دو مقاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی پژوهشکده تمدنی شهید صدر (ره) با موضوع وعده صادق و جامعه ایرانی برگزار می‌شود.

در این نشست محمدعلی فتح الهی دانشیار علوم سیاسی و رئیس پژوهشکده مطالعات سیاسی و بین الملل و طیبه محمدی کیا عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و عطاالله بیگدلی عضو هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست حمید دهقانیان مدیر اندیشکده مطالعات ایران است.

زمان برگزاری سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل پژوهشکده تمدنی شهید صدر (ره) خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6086495 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • با یک آپارتاید علمی از سوی کشور‌های غربی مواجه هستیم
  • متاسفانه با یک آپارتاید علمی از سوی کشورهای غربی مواجهیم
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت