Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:34:31 GMT

بانک کشاورزی چین ۵۰ میلیارد یوآن به استان هوبی وام می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۶۶۵۴

بانک کشاورزی چین ۵۰ میلیارد یوآن به استان هوبی وام می‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین‌هوا، بانک توسعه کشاورزی چین، که یکی از ۳ بانک سیاست‌گذاری این کشور است، امسال ۵۰ میلیارد یوآن (معادل ۷.۱۴ میلیارد دلار) به استان هوبی وام می‌دهد تا مقابله با اپیدمی و بازگشت اقتصادی این استان را تقویت کند.

این بانک اعلام کرد امتیازهای بیشتری برای وام‌های استان هوبی که بیشتر از همه از شیوع کرونا آسیب دیده است، فراهم خواهد آورد که این شامل نرخ بهره پایین‌تر و سیاست‌های متفاوت وام‌دهی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید ناخالص استان هوبی در سه ماهه اول امسال تحت تأثیر توقف کامل تولید و در خانه ماندن شهروندان به علت ویروس کرونا، ۳۹.۲ درصد آب رفت.

کد خبر 4916376

منبع: مهر

کلیدواژه: چین هوبی کمک مالی ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار بورس آزادسازی سهام عدالت نفت خام بازار سرمایه سهام عدالت وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام قیمت یورو استان هوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه تخم چشم زده با هدف اصلاح و بهبود نژاد در استان اصفهان تولید شود.
محمدرضا عباسی با اشاره به اینکه تخم چشم‌زده ماهی قزل‌آلا به‌عنوان یک محصولاستراتژیک و راهبردی در تامین گوشت سفید است، افزود: سال گذشته حدود ۹۰ میلیون تخم چشم زده در استان اصفهان تولید شده است.
وی با بیان اینکه تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا از جمله محصولاتی است که کشور‌های زیادی خریدار آن هستند، گفت: سال گذشته برای نخستین بار ۹۰۰ هزار قطعه از این محصول به تاجیکستان و افغانستان صادر شد.
عباسی ادامه داد: تولید انواع ماهیان خوراکی در استان اصفهان در یک سال اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن پنج درصد افزایش یافت و به بیش از ۱۰ هزار تُن رسید.
بر اساس سند امنیت غذایی در افق سال ۱۴۱۱ وزارت جهاد کشاورزی، تولید ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تُنی آبزیان در کشور برنامه‌ریزی و سهم هریک از استان‌ها نیز ابلاغ شده است.

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • اگر با سیاست بانک مرکزی پیش برویم التهابات بازار ارز بیشتر خواهد شد
  • ۷ اقدام بانک مرکزی در حمایت از تولید
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت