Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@08:50:37 GMT

پیام رئیس ستادکل نیروهای مسلح به وزیر آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۶۷۳۶

ساعت 24- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هفته معلم را به آحاد جامعه فرهنگیان و معلمان کشور تبریک گفت

همزمان با هفته معلم سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، طی پیامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت سالروز شهادت عالم فرزانه، معلم مجاهد، شهید استاد آیت الله مرتضی مطهری (ره) هفته معلم را به وی و آحاد جامعه فرهنگیان و معلمان کشور تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند آقای محسن حاجی میرزایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

با سلام و تحیات؛

دوازدهم اردیبهشت ماه، چهل و یکمین سالروز شهادت عالم فرزانه ، معلم مجاهد آیت الله استاد مرتضی مطهری (ره) و هفته پاسداشت معلم را به جنابعالی و آحاد جامعه فرهنگیان و معلمان شریف میهن اسلامی که یادآور روح پاک و عزم نستوه و پرشکوه رسالت بر دوشان حضرت نبوی (ص) در ساختن نسل های حماسه ساز و افتخار آفرین برای ایران و ایرانی است، را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی شک جایگاه سترگ "معلم " به عنوان پیشران اصلی تعلیم و تربیت و مهمترین عنصر در هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی کشور از قداست بسیار والایی برخوردار و بویژه در عصر حاضر یادآور نقش برجسته معلم در "جامعه پردازی "و "تمدن سازی اسلامی" است که در منشور بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی واقع شده است.

در این روزها که حوزه آموزش و پرورش و جریان آموزشی مدارس کشور تحت تاثیر بیماری کرونا شرایط کم نظیر و تجربه نشده ای را سپری می کند و تعطیل ناپذیری امر تعلیم و تربیت الزامات و مقتضیات نوین و توأم با خلاقیت و نوآوری را فراروی دستگاه انسان ساز و مولد فرهنگ و دانش "آموزش و پرورش" قرار داده است، تمسک به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در کار بست استعداد و توانایی بالقوه نسل نوجوان و جوان کشور برای شکوفا سازی ارزش‌های متعالی اسلامی و انقلابی حیاتی و در صحنه تولید ثروت و سرمایه انسانی تحول آفرین برای میهن اسلامی دارای ره آوردهای راهبردی و تاریخی است.

با ابراز امیدواری نسبت به غلبه زودهنگام ملت ایران بر ویروس منحوس کرونا و فرجام تعطیلی اضطراری مدارس و به صحنه خدمت آمدن مجدد معلمان ارجمند و دانش آموزان تشنه علم و دانش و شیفته آینده پرفروغ و افتخار آمیز ، باز حرکت قطار جریان آموزشی کشور محقق و تلاش های عاشقانه مجاهدانه و مسئولانه قشر مکرم معلم، متضمن تربیت و شکوفایی الگوهایی درخشان و برجسته به مانند شهیدان "محسن حججی" و سردار دلها "حاج قاسم سلیمانی" در ساخت جامعه دینی عدالت محور و آرمان خواه گردد.

با ارج گذاری به مقام معلم و معلمی و پاسداشت یاد و خاطره و آرمان‌های بلند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۳ هزار و ۷۰۰ معلم شهید در هشت سال دفاع مقدس ؛ توفیق روز افزون جنابعالی و آحاد معلمان و فرهنگیان عزیز در ساخت و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب و نسل های بهره مند از امید و نگاه خوش بینانه به آینده و مهیای نقش پذیری برای دفاع سلحشورانه از کیان ایران سربلند و شایسته رسیدن به تمدن اسلامی و مقدمه ساز زمینه های ظهور و طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) ، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) را از درگاه خدای سبحان طلب می کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد آموزش و پرورش نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقاً بررسی می‌کنیم
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس