Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد بررسی طرح استفساریه تبصره بند الف ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری در صحن علنی مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد بررسی طرح استفساریه تبصره بند الف ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی رسول خضری عضو این کمیسیون در صحن علنی مجلس قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در گزارش کمیسیون اجتماعی آمده است؛ طرح استفساریه تبصره بند الف ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری به شماره حساب 1584 به این کمیسیون به عنوان اصلی ارجاع شده بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: در جلسه مورخ 98/9/25 به شرح زیر به تصویب رسید. این است گزارش آن در اجرای ماده 143 قانون آیین نامه داخلی به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود. ضمنا گزارش کمیسیون های فرعی و آموزش و تحقیقات و فناوری برنامه و بودجه و محاسبات تا این زمان واصل نشده است.

در این گزارش آمده است:

موضوع استفساریه: آیا عبارت مدرک کارشناسی در تبصره بند الف ماده 103 قانون خدمات کشوری الحاقی مصوب 95/11/25، مدرک کارشناسی معادل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز در برمی‌گیرد.

پاسخ: بله. عبارت مدرک کارشناسی در استفساریه تبصره بند الف ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری شامل مدرک کارشناسی معادل که ارزش استخدامی دارد نیز می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس مدیریت قانون گزارش کمیسیون اجتماعی مدرک کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت) با رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.

نمایندگان موادی از این طرح که شامل ماده ۶ و بند (الف) و بند (ر) و (ز) و ماده ۲ (الف) مواد ۴۶ تا ۵۱ فصل اول از باب سوم این قانون را الحاق و فصل اول از باب سوم این قانون شامل مواد ۴۶ تا ۸۰ به مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیر تجاری و مالیات درآمد را اصلاح کردند.

بند‌های (الف)، (ب)، (پ) و (ت) ماده ۳ اصلاح شد، همچنین بند‌های (خ) و (ت) ماده ۳ تبصره (۴) و ماده ۵ اصلاح شدند.

در بند (الف) ماده ۷ موضوع اصلاح ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی عبارت «برخط» اصلاح و از عبارت اصطلاح مناسب استفاده شود.

بند (ب) ماده ۷ و تبصره آن اصلاح گردید و یک سند به عنوان بند (پ) و ۳ تبصره به عنوان یک تا ۳ به این ماده الحاق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس