Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی آستان مقدس امام زاده محمد و امام زاده سکینه خاتون استان البرز از توزیع ۵۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان خبرداد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

علیرضا وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های کمک معیشتی در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری به صورت منسجم انجام می‌شود، اظهار داشت: در مرحله اول 500 بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: این بسته‌ها شامل ماکارونی، برنج، خرما، مرغ و حبوبات بوده است که هزینه تقریبی هر بسته 400 هزار تومان است.

مدیر اجرایی آستان مقدس امام زاده محمد(ع) بیان کرد: مرحله دوم این کمک‌ها شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) است که شامل هزار پرس غذای گرم و میوه است و همچنین 10 کارت خرید 200هزار تومانی بوده که بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وفایی گفت: توزیع اقلام با کمک جهادگران و بسیجیان این محله انجام می‌شود.

مساجد آلمان در ماه رمضان بسته‌های غذایی توزیع کردندتهران| توزیع یک میلیون بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آغاز شد+ تصاویر45000 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در استان مرکزی توزیع شد/450 طلبه از حوزه‌های علمیه استان مرکزی در مبارزه با کرونا مشارکت دارند

انتهای پیام/ ع

R7810/P1494/S6,50/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: ریل‌گذاری‌ها در نظام بانکی و اقتصادی کشور باید مبتنی بر غیرت متعهدانه و ایران‌باورانه دنبال شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران و هیئت همراه که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، تنفس در نظام اسلامی که مبتنی بر مشارکت مردم اداره می‌شود را مایه فخر زمانه توصیف و اظهار داشت: شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم نشان‌دهنده محوریت مردم در نگاه تمدنی نظام مقدس اسلامی است.

وی تأکید جمهوری اسلامی بر محوریت مردم در تمام امورات را بعد والای نگاه تمدنی این گفتمان توصیف نمود و تصریح کرد: شعار سال را نباید تنها در میادین و معابر ثبت و عرضه کرد؛ بلکه این شعار باید به راهبردی پیش روی سیر تمام دستگاه‌های نظام اسلامی تبدیل شود.

سعیدی اسلامی بودن حرکت‌های نظام را در گرو شناخت دقیق گفتمان اسلام ناب برشمرد و ابراز داشت: در اسلام یک سری ضوابطی ثابت چون؛ عدالت و انصاف داریم که تحت هیچ شرایطی دگرگون نمی‌شوند و در هر شرایطی باید رعایت گردند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها ضمن اشاره به گزاره‌های تاریخی سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام در توجه به ضوابط ثابت و پایدار مبانی اسلام، افزود: بانک و اقتصاد اسلامی تحت هر شرایطی باید قواعد و ضوابط ثابت اسلامی از جمله حرمت ربا را رعایت کند.

سعیدی حرکت مبتنی بر رویکرد اسلامی را برجسته‌ترین راهبرد جمهوری اسلامی در تمام مسائل دانست و گفت: بانک در نظام اسلامی با بانک‌داری در غیر نظام اسلامی متفاوت بوده، باید ضوابط ثابت اسلامی در آنها رعایت شود.

وی در ادامه ضمن تأکید بر حرمت ربا در نظام اسلامی، به تبیین آیات الهی دراین‌رابطه پرداخت و بیان کرد: قرآن کریم در باب برخورد و مواجهه با ربا، تصریح دارد، اگر از ربا دست بر ندارید، باخدا طرف خواهید بود.

تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها بحث کارمزد و حق‌الزحمه بانک را فرای مباحث ربا برشمرد و با بیان این که سود را نباید کارمزد بدانیم و هر یک ملاک‌های خاص خود را می‌طلبد، اظهار داشت: در بانکداری اسلامی نباید آمدورفت دولت‌ها در روش و حرکت کلان اقتصادی تأثیرگذار باشد.

وی با بیان این که عنوان جمهوری در نظام مقدس اسلامی را باید به تمام عرصه‌های حکمرانی اشراب دهیم و هیچ‌گاه از ظرفیت‌های مردمی غافل نشویم، گفت: در نظام اسلامی بانکداری در انطباق با عنوان جمهوری، باید به تسهیل کار مردم توجه روزافزونی داشته، از تسهیل خارج از چارچوب‌های اداری متنفذان پرهیز کند.

سعیدی تسهیل پیشرفت و توسعه کشور را از بارزترین رسالت‌های نظام بانکی کشور توصیف نمود و بیان کرد: برای این که کارها از مسیرش منحرف نشود، ریل‌گذاری‌ها در نظام بانکی و اقتصادی کشور باید مبتنی بر غیرت متعهدانه و ایران باورانه دنبال گردد. ریل‌گذاری بانک اسلامی باید ایمن نسبت به مطامع، هوس‌ها و مطالبات غیرمشروع صاحبان قدرت و ثروت ترسیم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان