Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی تلگراف، این هفته بوریس جانسون در کنفرانسی با هدف درنظر گرفتن اقداماتی برای تولید واکسن کرونا به صورت مجازی شرکت خواهد کرد. او در نظر دارد برای کشف این واکسن ۷ میلیارد پوند کمک جمع‌آوری کند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، طرح پیشنهادی خود برای بازگشایی این کشور از تعطیلی‌های کرونایی را این هفته و در همین کنفرانس ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانسون در نظر دارد در طرح خود بیان کند چگونه پس از بازگشایی  دوباره کسب‌وکار، کار کردن به راحتی می‌تواند انجام شود و مدارس با چه راهکاری بازخواهند شد.

البته گفته می‌شود انتشار اخباری مبنی بر پنهان کاری چین از مبتلایان جدید کووید-۱۹ در این کشور ممکن است تصمیم بوریس جانسون را به تعویق بیاندازد.

نخست وزیر انگلیس همچنین در گزارش امروز خود بیان کرد زمانی که به بیماری کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری بود ترس این را داشت که هرگز فرزند تازه به دنیا آمده خود را نبیند. جانسون در حالی این را بیان می‌کند که پیش از این در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود: «در دوره بیماری‌ام هیچ لحظه‌ای به مُردن فکر نکردم.» 

آمار جهانی مبتلایان به کرونا تاکنون ۳,۵۶۷,۵۶۱ مورد گزارش شده که از این میان انگلیس با ۱۸۶,۵۹۹ در جایگاه چهارم از کشور‌های جهان قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا مقابله با کرونا شیوع ویروس کرونا بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده ، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت؛ ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاهها برطرف و شرکتهای هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده می باشند.

مسافران محترم می توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896925

دیگر خبرها

  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • برگزاری نشست شورای امنیت درباره فعالیت آنروا در نوار غزه
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، به‌زودی سقوط می‌کند
  • پیش‌بینی یک فعال اقتصادی: دلار به زودی به این عدد می‌رسد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد