Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@07:28:43 GMT

تمدید دو ماهه قرارداد مستاجران قابل اجراست

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۸۳۹۴

رئیس اتحادیه املاک و مشاوران: ستاد مقابله با کرونا دستور تمدید دو ماهه قرارداد مستاجران را صادر کرده و قابل اجراست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، قلی خسروی گفت: ستاد وقتی مساجد و اماکن متبرکه را بسته اعلام می‌کند قدرت این را دارد که قرارداد اجاره‌ها را تمدید کند.
وی افزود: اگر مالک و مستاجر مشکلی هم پیدا کردند برای حل آن باید به شورای حل اختلاف مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خسروی قلی تمدید اجاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش ورزش سه از حدود یک هفته قبل بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا از سوی رضا درویش مطرح شد و حالا خود اوسمار هم این مساله را تائید می کند.
سرمربی برزیلی در هفته های گذشته مدام درباره بازیکنانی فصل بعد و قراردادهایشان به این نکته اشاره می کرد که تکلیف خودش هم روشن نیست و خودش هم برای فصل بعد قرارداد ندارد اما حالا امیدوارانه درباره ماندن در پرسپولیس به عنوان سرمربی صحبت می کند.

اوسمار درباره ماجرای تمدید قراردادش گفت: باشگاه دوست دارد من بمانم  و من هم احساس خیلی خوبی در تیم به عنوان سرمربی دارم و از جو ورزشگاه و فوتبال ایران بسیار راضی ام اما این اتفاق نیازمند طی شدن یک پروسه ای است که باید طی شود و من هم فعلا روی بازی های لیگ و جام حذفی تمرکز کرده‌ام امیدوارم در پایان همه چیز برای هر دو طرف خوب تمام شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: ما پروسه صحبت کردن را شروع کرده‌ایم اما فقط بحث تمدید قرارداد مطرح نیست و باید درباره بازیکنان هم صحبت کنیم اما الان پروسه تغییر مالکیت باشگاه وجود دارد و این خیلی چیزها را درگیر می کند.

در واقع به نظر می رسد اوسمار خواسته به این نکته اشاره کند که با تغییر مالکیت رخ داده شاید تغییراتی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس هم رخ دهد و این می تواند ماجرای تمدید قرارداد با این مربی را دچار سکته و توقف کند.

دیگر خبرها

  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • خروجی تکلیف دولت در قانون جهش تولید مسکن، پایان انحصار مشاورین املاک و رایگان شدن عقد قرارداد اجاره
  • اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس
  • جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس
  • اوسمار ویرا در یک قدمی تمدید قرارداد با پرسپولیس/ جلسه نهایی این هفته برگزار می‌شود