Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شورای شهر به دلیل گرانفروشی در اماکن ورزشی شهرداری تهران،۲۶ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در برنامه تلویزیونی گفت: با اعلام شکایت سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از شورای شهر تهران مبنی بر گرانفروشی در بحث استفاده از اماکن ورزشی شهرداری و افزایش نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در شعبه بدوی و تجدیدنظر استان تهران در هر دو مورد برائت گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:، اما با اعتراض مجدد سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و ارجاع امر از طرف وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات این موضوع در شعبه ۴ عالی سازمان مجدداً مورد بررسی قرار گرفت.

رایگانی گفت: در بحث عوارض محدوده طرح ترافیک مجدداً شهرداری و شورا را به برائت دادیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت:، اما در بحث گرانفروشی استفاده از اماکن ورزشی شهرداری تهران، مبلغ ۲۶ میلیارد تومان جریمه نقدی به میزان دوبرابر تخلف انجام شده در آن مدت زمان معین که سازمان حمایت اعلام کرده بود رای صادر شد.

وی تاکید کرد: این حکم قطعی و لازم الاجرا است و اکنون پرونده در مرحله اجرای حکم قرار دارد و به زودی جریمه اعمال وصول خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تولید کننده مصرف کننده سازمان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت