Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:16:16 GMT

روبه‌رو شدن با سختی‌ها ملت‌ها را قوی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۸۸۹۰

روبه‌رو شدن با سختی‌ها ملت‌ها را قوی می‌کند

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌محمد مرادی، عضو کمیسیون کشاورزی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی گفت: روبه‌رو شدن با سختی‌ها می‌تواند ملت‌ها را قوی کند، اما تنها مواجه شدن کافی نیست، بلکه باید از آنها درس بگیریم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متأسفانه در کشور ما تنها روبه‌رو شدن با سختی‌ها وجود دارد و ما نتوانستیم از آنها در راستای پیشرفت خود درس بگیریم، اگر غیر از این بود از سیل‌ها و زلزله‌ها تجربه کسب می‌کردیم، درس می‌گرفتیم و هم اکنون وضعیت مدیریت بحران کرونا به اینجا نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بزرگ‌ترین مشکل کشور ما مدیریت بحران نیست، بلکه بحران مدیریت است. در شرایطی که بحران اقتصادی کمر مردم را خم کرده، ما حتی نمی‌توانیم حقوق یک ماه از مردم را مدیریت کنیم و منصفانه نیست که تنها مردم این فشار را تحمل کنند. با پرداخت یک میلیون تومان و گرفتن ۲۰۰ هزار تومان اضافه‌تر می‌خواهیم این معیشت را تأمین کنیم.

مرادی ادامه داد: اکنون ۴۲ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد پس چه زمانی می‌خواهیم تصمیم بگیریم که مدیران پیرمان را با احترام روانه خانه‌ها کنیم و مملکت را دست جوانان تازه نفسی دهیم تا با انگیزه کشور را اداره کنند. در واقع در کشورمان قانون پایستگی مدیر داریم به این معنی که مدیران از بین نمی‌روند، بلکه در طول زمان از شکلی به سازمانی به شکل و سازمان دیگری در می‌آیند.

او گفت: تا زمانی که قوانین ما اصلاح نشود و راه را بر تفاسیر شخصی و سلیقه‌ای نبندیم، نمی‌توان به آینده‌ای روشن امیدوار بود. به طور مثال سیاست حمایت از تولید یکی از بهترین تصمیماتی است که گرفته شد، اما در عمل می‌بینیم که سود آن به دلالان سودجو و محتکر می‌رسد چراکه قوانین تجارت کشور بر اساس قوانین چندین دهه گذشته است در حالی که بازار و تجارت محیطی پویاست.

عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه قوانین انتخابات ما عاری از تفاسیر شخصی و سلیقه‌ای نیست، گفت:  متاسفانه شورای نگهبان حکمی را برای بنده فرستاده و از لحاظ حقوقی اجازه منتشر آن را نداشتند در صورتی که برخی افراد تفرقه افکن با سوء استفاده با آبروی من بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این دو شهر تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر امروز (چهارشنبه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سراوان، فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر در تمام مقاطع تحصیلی امروز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کد خبر 845162 منبع: تسنیم برچسب‌ها سيل خبر مهم مدیریت بحران مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در ۵ استان جنوبی کشور
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور/ از وصل شدن برق تا روند امدادرسانی
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند