Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@11:13:31 GMT

جمع‌آوری غیرحضوری زکات فطره/ لزوم همکاری مخابرات

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۹۴۲۵

جمع‌آوری غیرحضوری زکات فطره/ لزوم همکاری مخابرات

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان خواستار همکاری مخابرات منطقه همدان در جمع‌آوری زکات فطره به صورت غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز مدیر مخابرات منطقه همدان و مدیرکل کمیته امداد استان همدان در خصوص افزایش راه‌های ارتباطی در بستر اینترنت و نحوه تعامل سازمان‌ها تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اپیدمی ویروس کرونا اظهار کرد: شرایط کشور به گونه‌ای است که امکان برگزاری مراسم اکرام ایتام به صورت حضوری نیست.

پیمان ترکمانه با اشاره به اینکه پایان ماه رمضان نیز ممکن است نماز عید سعید فطر برگزار نشود گفت: از آنجایی که در این روز کمیته امداد اقدام به جمع‌آوری زکات فطره می‌کند، عدم برگزاری نماز عید ما را با چالشی جدید روبرو خواهد کرد.

وی بیان کرد: در این شرایط همکاری مخابرات منطقه همدان را خواستاریم تا به صورت غیرحضوری و با تکیه بر فضای مجازی و اینترنت، رسالت خود را در این بخش انجام دهیم.

در ادامه محمدعلی گرزین، مدیر مخابرات منطقه همدان نیز با اشاره به جایگاه و نقش کمیته امداد در جامعه و اثربخشی آن در زندگی مستمندان و ایتام اظهار کرد: مخابرات منطقه همدان آمادگی کامل دارد تا با استفاده از توان علمی و عملی خود، در خدمت این امر مهم و ضروری باشد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان مخابرات اینترنت کمیته امداد عید فطر مخابرات منطقه همدان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ورزنه با اشاره به ضرورت مشارکت خیران در محرومیت زدایی مناطق کمتر برخوردار گفت: این واحد مسکونی با مساحت ۱۴۰ و زیربنای ۶۰ متر مربع و با کمک هزینه بلاعوض ۲۲۰ میلیون تومانی و ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به همت کمیته امداد شهرستان ورزنه ساخته شده است.


محمد حیدری افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های دیگر، مشکل مسکنِ نیازمندان و مددجویانِ بی سرپرست به حداقل برسدو همچنین جهت تامین لوازم و نیاز‌های ضروری این خانوار همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در زنجان
  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • بررسی اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای جمع آوری زکات فطره
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه