Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@06:30:25 GMT

جانشین بیرانوند از لیگ یک می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۹۹۶۸

جانشین بیرانوند از لیگ یک می‌آید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پایان این فصل از این تیم جدا خواهد شد و ادامه فوتبالش را در کشور بلژیک دنبال خواهد کرد.

از همین روی، مدتی است که مسئولان پرسپولیس به دنبال جذب یک گلر باکیفیت هستند تا در کنار رادوشوویچ خیالشان بابت خط دروازه تیمشان راحت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعات به دست آمده، از طرف باشگاه پرسپولیس برای چند دروازه بان صاحب نام فوتبال کشورمان پیام هایی ارسال شده که برخی از آنها برای سرخپوش شدن چراغ سبز نشان داده‌اند.

هر چند تصمیم نهایی در این خصوص را یحیی گل محمدی خواهد گرفت اما بد نیست بدانید گلرهایی همچون رشید مظاهری و محمدرضا اخباری از جمله افرادی هستند که اسمشان برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده است.

علاوه بر اینها پرسپولیسی‌ها نیم نگاهی به جذب پیام نیازمند نیز دارند. دروازه بان طلایی سپاهان هنوز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و همین موضوع احتمال سرخپوش شدن این بازیکن را کمرنگ می‌کند. ضمن اینکه علیرضا حقیقی نیز که تجربه بازی در پرسپولیس را دارد از دیگر گزینه هایی است که گل محمدی روی او نظر مثبت دارد و متقابلا این بازیکن نیز اخیرا چندین مرتبه تلویحا از علاقه‌اش برای بازگشت به جمع قرمزها صحبت به میان آورده است.

اما در این میان خبری متفاوت نیز شنیده شد. به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس یک سورپرایز نقل و انتقالاتی برای این پست تیمش خواهد داشت. چرا که به نقل از محافل خبری او به تازکی خواهان جذب شاگرد سابق خودش شده و حالا نام سعید جلالی راد به عنوان جدی ترین گزینه برای جانشینی بیرانوند مطرح شده است.

جلالی راد که در شهر خودرو تجربه کار با گل محمدی را در کارنامه دارد، قراردادش با این تیم تمام شده و این موضوع کار را برای پرسپولیسی شدنش آسان می‌کند.

البته گل محمدی برای تحقق این ترنسفر فقط با یک چالش مواجه است و آن خدمت سربازی جلالی راد می‌باشد چرا که این بازیکن هم اکنون برای گذراندن خدمت سربازی راهی فجر سپاسی شده و در لیگ یک مشغول فعالیت است.

هر چند سعید جلالی راد اخیرا هرگونه مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرده و گفته در حال حاضر فقط به فکر گذراندن سربازی‌اش است، اما به خاطر رابطه خوبی که بین او و سرمربی پرسپولیس برقرار است به نظر می‌رسد باید این انتقال را جدی گرفت و او را به عنوان جانشین اصلی علیرضا بیرانوند معرفی کنیم.

104 / 351 پرسپولیس یحیی گل محمدی علیرضا بیرانوند سعید جلالی راد علیرضا حقیقی پیام نیازمند محمدرضا اخباری دروازه بان پرسپولیس لیگ یک نقل و انتقالات فجر سپاسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی علیرضا بیرانوند سعید جلالی راد علیرضا حقیقی پیام نیازمند محمدرضا اخباری دروازه بان پرسپولیس لیگ یک نقل و انتقالات فجر سپاسی دروازه بان جلالی راد گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک

به گزارش همشهری آنلاین،

علیرضا بیرانوند گچ دست خودش را پیش از دیدارحذفی مقابل آلومینیوم اراک باز می‌کند اما قادر به بازی کردن در ترکیب تیمش نیست و او به دیدار با سپاهان می‌رسد.

این درحالی است که شنیدیم خود علیرضا بیرانوند دوست دارد تیمش را در سفر اراک همراهی کند و حتی اگر کار به ضربات پنالتی کشیده شد، بتواند به جای امیررضا رفیعی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته و از این مهارت خود استفاده کند.

کد خبر 845912 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند