Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آئینی از طریق ویدئوکنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیران آموزش و پرورش و راه و شهرسازی و استاندار خوزستان عملیات اجرایی ساخت ۲۷۲۴ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان خوزستانی آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صبح امروز در آئینی از طریق ویدئوکنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیران آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی، استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان عملیات اجرایی ساخت ۲۷۲۴ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان خوزستانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا شریعتی در این ارتباط ویدئو کنفرانس توضیح داد: در استان خوزستان برای فرهنگیان تعداد ۲۷۲۴ واحد در شهرهای جدید و همچنین در شهرستان های مختلف ظرفیت سازی شده است.

استاندار خوزستان افزود: تعداد ۷۷۳۱ واحد هم در دو مرحله طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام شده است که جمعاً ۱۰ هزار و ۴۵۵ واحد مجموع طرح اقدام ملی مسکن در استان است.

شریعتی تصریح کرد: این واحدهای مسکونی در ۲۰ شهر و مساحت حدود ۱۱۰ هکتار ساخته خواهد شد که امیدواریم ظرف ۱۸ تا ۲۴ ماه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: دو هزار واحد از طرح اقدام ملی مسکن در اهواز پیش بینی شده و سایر واحدها نیز در دیگر شهرهای استان ساخته می شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش خوزستان رئیس جمهور اهواز استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت:شهرک جدید بونیز جهرم در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در ضلع شرقی شهر جهرم با هزینه آماده‌سازی ۱۸۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود. 

محمودرضا طالبان افزود:طرح جامع فاز ۱ و فاز ۲ تهیه و به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی استان رسیده است.
وی اضافه‌کرد: این طرح برای مازاد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و سرریز ثبت نام کنندگان این طرح و جمعیت شهرستان جهرم ایجاد شده‌است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام