Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@07:16:41 GMT

پرداخت 760 فقره تسهیلات مقاوم‌سازی روستایی در یزد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۰۵۳۳

پرداخت 760 فقره تسهیلات مقاوم‌سازی روستایی در یزد

علیرضا قربانیان گفت: سال 98 بالغ بر 760 مورد تسهیلات 40 میلیونی مقاوم‌سازی روستایی توسط بنیاد مسکن استان یزد پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علیرضا قربانیان مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: تا پایان امسال تعداد 400 واحد مسکونی احداث شده در سطح استان یزد به متقاضیان واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال 99 نیز طبق برنامه‌ای که در بودجه کشوری تنظیم کردیم کارهای مقدماتی جهت احداث 170 واحد مسکونی در استان انجام می شود که این واحدها نیز در شش ماه نخست سال 1400 واگذار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد اظهار داشت: واحدهای مسکونی که توسط بنیاد مسکن واگذار می‌شود به همراه تسهیلات قرض‌الحسنه است که متقاضیان می‌توانند از این تسهیلات نیز استفاده کنند.

قربانیان خاطرنشان کرد: به واحدهای روستایی و شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر نیز تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 40 میلیون تومان با کارمزد 5 درصد و بازپرداخت 15 ساله (3 سال دوران ساخت و 12 سال دوران بازگشت اقساط) پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: این تسهیلات به مردمی که در روستاها بر اساس طرح هادی روستاها و در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر بر اساس طرح‌های شهری پروانه بگیرند طبق ضوابط در 4 مرحله و با نظارت ناظران فنی روستایی پرداخت می‌شود.

قربانیان عنوان کرد: سال 98 بالغ بر 760 مورد تسهیلات 40 میلیونی مقاوم‌سازی روستایی توسط بنیاد مسکن استان یزد پرداخت شده است؛ همچنین سال گذشته نزدیک به هزار جلد سند در روستاها و حدود 270 جلد سند نیز در شهرها صادر کردیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بنیاد مسکن استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم

به گزارش جام جم/شورای بانک‌های شهرستان به ریاست احمد بنافی فرماندار دشتستان برگزار گردید. در این جلسه فرماندار دشتستان از بانک‌های شهرستان به جهت همکاری در جهت مقاوم سازی مسکن روستایی تشکر کرد. ایشان در ادامه گفت:سهم تسهیلات مسکن روستایی شهرستان ۲۲۳۵ فقره است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک‌های عامل شهرستان آمادگی دارند که به متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت بلند مدت پرداخت کنند. در پایان جلسه فرماندار دشتستان از روسای بانک‌های شهرستان تقدیر کرد.  

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم