Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:06:38 GMT

آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی 2919 نفر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۰۶۰۸

آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی 2919 نفر شد

جواد آقازاده گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید 19 در آذربایجان‌غربی به 2 هزار و 919 نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی 51 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی در مجموع تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تا روز 13 اردیبهشت ماه به 2 هزار و 919 مورد افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد 6 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند که در مجموع تعداد بهبودیافتگان این بیماری در استان به یک هزار و 454 نفر افزایش پیدا کرده است و متاسفانه 169نفر جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در مورد آمار شهرستانی مبتلایان کرونا، عنوان کرد: آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌های استان، در ارومیه یک هزار و هفت مورد، اشنویه 39 مورد، بوکان 208مورد، پلدشت 19 مورد، پیرانشهر 56 مورد، تکاب 96مورد، چالدران 13 مورد، چایپاره 36  مورد، خوی 535 مورد، سردشت 28مورد، سلماس 135 مورد، شاهین‌دژ  92 مورد، شوط 25 مورد، ماکو 44مورد، مهاباد 224 مورد، میاندوآب 291 مورد، نقده 73 مورد گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

دریافت 20 MB

«رائد صقر»؛ سخنگوی نیروهای دفاع شهری فلسطین: تاکنون نزدیک به ۱۸۵ تا ۱۹۰ شهید را در این گور دسته جمعی شناسایی کرده ایم. آمار دقیقی از تعداد شهدا در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این آمار از ۳۰۰ تا ۴۰۰ شهید نیز فراتر خواهد رفت.

همزمان با عملیات تفحص شهدا، مادران فلسطینی با حلقه زدن در اطراف پیکر شهدا در آرزوی یافتن  پیکر فرزندان مفقود شده خود در گورهای دسته جمعی محوطه مرکز درمانی ناصر هستند.

یک مادر شهید که پس از دو ماه موفق به شناسایی پیکر فرزندش در این گورهای جمعی شد به خبرنگار تسنیم گفت: الان که پسرم را پیدا کرده ام، قلبم آرام گرفت. همه به من می گفتند به دنبال پیکر فرزندت نباش، معلوم نیست بتوانی جسد او را پیدا کنی، اما من می خواستم او را دفن کنم و برایش فاتحه بخوانم تا آرام شوم.

پس از پیدا شدن گورستان مخفی بیمارستان شفا در غزه، این دومین نمونه از گورهای دسته جمعی فلسطینیان است که نشانگر تلاش ارتش اسرائیل برای پنهان کردن آثار جنایات خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

دیگر خبرها

  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید