Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده و کارگران فیلم «یک آن زندگی» گفت: این فیلم کوتاه با موضوع کرونا در استان البرز ساخته شده است و روایت می‌کند از زمانی که امید و توکل به خدا بیمار کرونایی را از مرگ نجات می‌دهد.

مجید صاحبکاری نویسنده و کارگردان فیلم «یک آن زندگی» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین ساخته خود، گفت: این فیلم در راستای تقدیر و تشکر از خدمات کادر پزشکی و درمانی کشور در مبارزه با کرونا ساختهشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زبان هنر مؤثرترین روش برای بیان زحمات قشر کادر درمان است، گفت: زحمات کادر درمان در این برهه حساس با هیچ چیزی قابل جبران نیست و ما برای بیان این زحمات از تأثیرگذارترین شیوه استفاده کردیم.

نویسنده و کارگردان فیلم «یک آن زندگی»  در ادامه با اشاره به ساخت این فیلم در شرایط شیوع بیماری کرونا، به سختی‌های این پروژه پرداخت و افزود: با توجه به اینکه تمام برداشت‌های این فیلم در محیط بیمارستان و در بخش مراقبت‌های ویژه صورت گرفت کار کردن برای بازیگران و عوامل فیلم همواره با استرس همراه بود.

صاحبکاری با اشاره به داستان این فیلم، تصریح کرد: «یک آن زندگی»  روایتی از ابتالی دختری به نام سارا به بیماری کرونا است که از زنده بودن خود قطع امید کرده و طی اتفاقاتی که در بیمارستان برای وی رخ می‌دهد امید خود را مجدداً به دست می‌آورد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: کرونا تجربه خوبی بود و به ما نشان داد باید برای همه زمان‌ها ضمن رعایت توصیه‌ها، ایمان و توکل خود را به خدا فراموش نکنیم. این کارگردان با تشکر از همهکسانی که در ساخت این پروژه نقش داشته‌اند، اضافه کرد: افراد زیادی ما را در تولید این اثر یاری کرده‌اند که جا دارد از مدیریت و پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز صمیمانه تشکر کنم.

صاحبکاری در خاتمه عنوان کرد: تجربه روزهای خانه نشینی و فداکاری کادر پزشکی کشور باید برای آیندگان به عنوان یک گنجینه حفظ شود و ما برای این مهم فیلم کوتاهی تولید کردیم که به قشر زحمتکش و بیادعای درمان تقدیم می‌کنیم.

گفتنی است این فیلم کوتاه به تهیه کنندگی حمید قدمگاهی در پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری از شبکه اول سیما پخش شد. عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: مجید صاحبکاری - تهیهکننده: حمید قدمگاهی – مشاور کارگردان: اسداهلل صاحبکاری – دستیار کارگردان و برنامهریز: رضا مالحسینی – دستیار تهیه: مصطفی شهیدی – مجری طرح: حسین کمر روستا (موسسه فرهنگی هنری شهر سایه) – مدیر تولید: مهدی امیری مطلق – تدوین و صداگذاری: محمد بصیری – مدیر تصویربرداری: یوسف سلیمی – نورپردازی: مصطفی کمال پور - صدابردار: علی کاظمی نژاد بازیگران: مهری سادات آل آقا - بهاره برازمند - ریحانه ریحانی - حسین میالنی - مریم حسنزاده - مریم کاظمی - کیمیا کرمانیان - مژگان همتی - مجید فرجی - رقیه عابدی - حسین جعفری زاده - مهسا آراز خانی - غزال عظیمی - هنگامه خلج - مینا یزدان یار

گفتنی است این فیلم کوتاه به تهیه‌کنندگی حمید قدمگاهی امروز (پانزدهم اردیبهشت ماه) ساعت 15:46 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم البرز کارگردان امید فیلم کوتاه یک آن زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر

به گزرش همشهری آنلاین، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد. «پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

به تصویر کشیدن پوتین با هوش مصنوعی

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد. در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کد خبر 846922 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه بازیگران سینما و تلویزیون جهان

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم