Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@11:42:38 GMT

خريد اينترنتي پمپ آب

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۰۹۴۷

خريد اينترنتي پمپ آب

خبرگزاری آریا- پمپ آب از جمله بهترین دستگاه های آبدهی با فشار بالا می باشد که دارای کاربرد کشاورزی و خانگی بوده و به دلیل داشتن طراحی ساده به راحتی مورد استفاده واقع می شود. خریداران برای خرید اینترنتی پمپ آب می توانند از طریق وب سایت کالا صنعتی اقدام نموده و این پمپ را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پمپ آب چیست؟

پمپ آب ابزاری مکانیکی- الکتریکی بوده و به منظور انتقال دهنده یک جریان سیال بوسیله انتقال انرژی الکتریکی به پروانه پمپ مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی از مواقع در صورتی که فشار آب ساختمان و آپارتمان ها جوابگوی مناسبی بر نیاز های افراد نمی باشد و یا به آبرسانی به بخش های مختلف ساختمان نیاز دارید در این صورت پیشنهاد می کنیم از پمپ آب استفاده کنید.

این پمپ ها با قابلیت افزایش فشار آب از فواید قابل توجهی برخوردار بوده و هم چنین مایع را به سمت خروجی پمپ هدایت می سازد. به گونه ای می توان گفت طراحی و پوشش این پمپ به گونه ای است که ورود مایع را از ورودی پمپ تسریع نموده و آن را وارد پروانه می سازد. پمپ آب  دارای طرحی ساده بوده و نگهداری از آن بسیار راحت می باشد از این رو به دلیل در دسترس بودن و آسانی کارکرد با این محصول در انتخاب بسیاری از کاربران و مخاطبان قرار می گیرد.

خرید اینترنتی پمپ آب در سایت کالا صنعتی مقدور است و این محصول در دو نوع پمپ های سانتریفیوژ و جا به جایی مثبت تولید و طراحی می شوند که هریک دارای کارایی و ویژگی های خاص بوده و افراد بر اساس نیاز خود مناسب ترین گزینه را می توانند از وب سایت ما تهیه کنند. پمپ سانتریفیوژ جهت پمپ کردن مایعات با ویسکوزیته پایین تر و پمپ مدل جابجایی مثبت با افزایش عمق آب و پمپ دهی آب کم مورد بهره برداری قرار می گیرند.

خرید اینترنتی پمپ آب

تامین آب برای ساختمان و مجموعه های مختلف از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد که در این حین افت فشار در ساختمان ها و مجموعه های چند طبقه ای سبب ایجاد مشکلات بسیاری برای خانوار ها شده و به منظور رفع کاهش فشار آب استفاده از پمپ آب پیشنهاد می شود. یکی از سایت هایی که بهترین خدمات فروش اینترنتی پمپ را دارد کالا صنعتی است. این نوع پمپ ها با هدف پمپاژ کردن آب ایده آل ترین گزینه بوده و دارای کاربرد صنعتی می باشد و در زمینه های خانگی و کشاورزی بیشتری استفاده را داراست.

کاربران و مخاطبانی که قصد خرید آنلاین پمپ آب بشقابی را دارند می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین به سایت کالا صنعتی مراجعه کرده و از این طریق فرصت مشاهده انواع مختلف این محصول را داشته باشند. کاربران می توانند با ورودبه وب سایت ما این محصول را در کیفیت درجه یک و با پایین ترین نرخ خریداری و مورد استفاده قرار دهند کیفیت پمپ های آب از جمله موضوعاتی می باشد که برای کاربران از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد از این رو بسیاری از فروشگاه ها با شعار فروش با کیفیت ترین محصولات، قیمت های بالایی را ارائه می دهند در صورتی که با انتخاب فروشگاه اینترنتی ما می توانید بهترین پمپ آب را با ارزان ترین هزینه خرید و تهیه نمایید.

ویژگی های پمپ آب

پمپ آب  دارای خریداران و مصرف کنندگان مخصوص خود می باشد با وجود این که این نوع پمپ یکی از بهترین دستگاه های آبدهی به شمار می رود اما نمی توان از آن در هر مکان و محیطی از آن استفاده نمود. برخی از افراد ادعا دارند که این محصول بی صدا می باشد در صورتی که این گونه نبوده و بلکه تنها برای جذب مشتریان بیشتر و بازار گرمی از این اصطلاح استفاده می کنند چرا که تمامی پمپ های آبی در میزان متفاوتی ایجاد صدا می کنند تنها می توان گفت این پمپ ها در مقایسه با دیگر محصولات مشابه از میزان صدای پایینی برخوردار هستند.

خرید اینترنتی پمپ آب در سال های اخیر روند رو به رشدی داشته است. در اغلب کارخانه های شیمیایی اکثر پمپ هایی که مورد استفاده واقع می شوند پمپ های آب سانتریفیوژ بوده و تنها در برخی موارد شاهد استفاده از پمپ های مدل جابجایی مثبت می باشیم که هر یک بر اساس نیاز مورد بهره برداری قرار می گیرند و مدیران کارخانجات مایل هستند به صورت آنلاین اقدام به خرید پمپ نمایند. این محصول در کنار تمامی مزیت ها و ویژگی های مثبت دارای معایب و مشکلاتی نیز می باشد که ممکن است در مواقعی شیری باز نبوده اما شاهد کار کردن پمپ باشیم و یا پمپ تان یکسره شده و خاموش نشود.

کالا صنعتی ارائه دهنده انواع پمپ آب خانگی، صنعتی، موتور پمپ، پمپ دنده ای و بسیاری پمپ ها با برند های پمپ پنتاکس پمپ ایران تولید پمپیران و بسیاری برند های معروف دیگر است.

کاربرد پمپ آب

از جمله کاربرد پمپ آب  می توان به پمپاژ کردن حلال ها، آب، روغن ها، اسیدها، ارگانیسم ها و مایعات اشاره کرد. این نوع پمپ ها فشار بیشتری را برای حفظ میزان جریان مدنظر، نیاز دارد هم چنین روغن هایی با گرانروی بالا می توانند عامل تولید بیش از حد گرما و سایش بیش از حد شده که در نتیجه با شکستگی های زودرس مواجه خواهد شد. به عنوان مثال از پمپ دنده ای برای انتقال سیالات همانطور که در بخش های قبلی نیز ذکر کردیم پمپ های آب در دو نوع بوده و هریک دارای کاربرد و کارایی متفاوتی هستند که در این میان می توان گفت پمپ های سانتریفیوژ برای ظرفیت بالا، فشار کم، پمپاژ مایعات با ویسکوزیته بین 0.1 تا 200 CP مناسب ترین گزینه به شمار می رود هم چنین این نوع پمپ ها در مقایسه با پمپ جابجایی مثبت قابلیت مکش در هنگام خشک بودن را ندارد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خرید اینترنتی پمپ آب مورد استفاده نوع پمپ کالا صنعتی پمپ های آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، به کسب نتیجه خوب مقابل بارسلونا و در نتیجه، صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اطمینان دارد و گفت، علی‌رغم شکست 2-3 در بازی رفت، می توانند ورق را در زمین بارسا برگردانند.

وقتی از او در مورد فشار سنگین بازی امشب سوال شد، گفت: «فشار؟ اگر مربی تیمی به این بزرگی، با این مجموعه بازیکنان باشید، باید کاملاً با اتفاقاتی که می‌افتد سازگار باشید، آن را بپذیرید و بهترین عملکرد خود را ارائه دهید. 

هیچ فشاری روی من نیست، چه فشاری؟ فشار روی کسی است که باید شش یا هفت روز در هفته کار کند، ساعت 6 صبح از خواب بیدار شود و با این وجود مطمئن نیست شب چیزی برای خوردن خواهد داشت یا خیر. او همچنین حق ندارد مریض هم شود. من هر روز با لبخند کار می کنم و منابع متعدد، شاید بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارم. کدام فشار؟»

دیگر خبرها

  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز
  • اعلام زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی
  • معضل اُفت فشار آب در خیرآباد ورامین
  • منبع موتورخانه ترموتبرید
  • قطع و افت فشار آب در برخی مناطق ایلام
  • اُفت فشار آب در کازرون به علت تعمیرات
  • افت فشار آب در برخی نقاط کازرون در ۲۶ و ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • ۳ مزیت از خرید بلیط هواپیما آنلاین