Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@13:21:35 GMT

۵۰۸ بوشهری واجد شرایط طرح مسکن ملی شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۱۳۹۵

۵۰۸ بوشهری واجد شرایط طرح مسکن ملی شدند

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی مقاتلی دوشنبه ۱۵ اردیبهشت در این رابطه افزود: ظرفیت در نظر گرفته‌شده برای شهر جدید عالیشهر درمجموع دو هزار ۲۵۰ واحد است که با توجه به تأخیر صورت گرفته به دلیل شیوع ویروس کرونا پس از تشکیل پرونده به‌صورت فیزیکی متقاضیان به بانک مسکن معرفی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، استان بوشهر بیان کرد: از مجموع این واحدها با مشارکت شش مشاور ۳۵۰ واحد طراحی نهایی را سپری می‌کند و نقشه ۲۰۰ واحد دیگر در مرحله تکمیل است که به‌زودی فراخوان برای انتخاب پیمانکار برگزار و تا پایان خرداد سال جاری عملیات اجرایی ۳۵۰ واحد از این طرح اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاتلی ادامه داد: در صورت وجود متقاضی مابقی واحدها نیز تا سطح سقف تعیین‌شده از طریق انتخاب سازنده نسبت به احداث
آن‌ها اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر همچنین از اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: در دومین مرحله از ثبت‌نام یک هزار سهمیه اعلام شد که در صورت وجود متقاضی در این شهر جدید تا پایان شهریور عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مقاتلی بیان کرد: پیرو امضا تفاهم‌نامه مابین وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی برای کاهش هرچه بیشتر قیمت تمام‌شده مسکن در طرح اقدام ملی مسکن از شهرداری شهر جدید عالیشهر درخواست داریم هنگام صدور پروانه ساخت تخفیف ۵۰ درصدی و همچنین تقسیط نرخ عوارض طی دو سال برای تسریع در امور مربوطه را لحاظ کند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امر مسکن، همچنین صدور پروانه، فراهم‌سازی زمینه ساخت و پرداخت تسهیلات مصوب که از ارکان اصلی اجرایی شدن این طرح هستند، همکاری کامل و همه‌جانبه داشته باشند.

کد خبر 508086 برچسب‌ها استان بوشهر طرح اقدام ملي كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح اقدام ملی استان بوشهر طرح اقدام ملي كرونا در ايران شهر جدید عالیشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، منصور عظیم زاده اردبیلی با بیان این خبر، افزود: نیروهای بازرسی فعال ستاد اجرایی خدمات سفر قشم شامل بازرسان کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایت‌ها و بازرسان شبکه بهداشت و درمان در بازدیدهای میدانی و براساس گزارش های مردمی در شهر درگهان، موفق به کشف۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته شدند.
وی ادامه داد: این واحد متخلف به دلیل نگهداری گوشت قرمز مرغ در شرایط غیربهداشتی با دستور مقام قضایی و قاضی کشیک شهرستان پلمب شد و برای امحا و معدوم سازی آن اقدامات لازم صورت گرفت.
رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: همچنین یک واحد صنفی رستوران در روستای کووه ای و یک رستوران در شهر درگهان به دلیل تامین مواد غذایی خود از یک مجموعه متخلف با اخذ دستور قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.


به گفته عظیم زاده اردبیلی؛ مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم انتظار دارد تا دستگاه قضایی در صورت مشاهده تخلف، برخورد قاطع و بازدارنده در چارچوب قوانین را به سبب ایجاد بازدارندگی و جلوگیری از تخلف واحدهای صنفی انجام دهد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ۲۵ اسفند گذشته تا کنون در قالب کمیته‌های مختلف در سطح جزیره و به صورت شبانه روزی در حال بررسی فعالیت صنوف مختلف هستند و در این مدت چندین واحد متخلف تعطیل و مواد غیربهداشتی آنان هم امحا شده است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888651

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تکمیل پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر
  • استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • مشارکت مردمی در نوسازی بافت‌های فرسوده پررنگ می‌شود