Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب رئیسی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به رشد اعتبارات عمرانی این نهاد طی چهار سال گذشته، بیان کرد: میزان اعتبارات عمرانی این نهاد مجموعاً از سال ۹۲ تا ۹۴، ۱۸۵ هزار میلیون ریال و میزان اعتبارات در سال ۹۵ با پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که انجام شد ۴۳ درصد افزایش یافت و به ۹۴ هزار و ۹۰۱ میلیون ریال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال ۹۵ نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری در اعتبارات عمرانی داشتیم اما دست از تلاش برنداشته و همین تلاش‌ها سبب افزایش ۲۹۵ درصدی اعتبارات عمرانی در سال ۹۶ شد که میزان اعتبارات در این سال به ۳۷۵ هزار و ۱۴۱ میلیون ریال رسید.

وی گفت: میزان اعتبارات عمرانی از سال ۹۵ تا ۹۷ نسبت به سه ساله قبل یعنی سال ۹۲ تا ۹۴ رشد ۴۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به روستاهای در معرض خطر استان، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم اعتبارات لازم برای انجام طرح‌های مطالعاتی این روستاها جذب کنیم.

وی گفت: هر چند کارهایی انجام و اعتبارات جذب شده است اما باز هم کمبود اعتبارات یکی از مشکلات این نهاد است چرا که مطالبات مردم هم از این نهاد بسیار زیاد است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری مسکن عمرانی اعتبارات سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اعتبارات عمرانی میزان اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن بهرامی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در طرح نظارت نوروز و ماه رمضان در استان ۱۵ اکیپ مستقل فعال بودند که از این تعداد ۱۰ اکیپ در شهرستان‌ها و پنج اکیپ در سطح استان، ۲ هزار و ۸۴۳ مورد نظارت داشتند.

وی افزود: در این نظارت‌ها ۶۶۴ پرونده تشکیل شد که ۶۵۶ پرونده مربوط به اصناف شامل گران‌فروشی، کم فروشی و… و هشت مورد در زمینه قاچاق کالا بود، همچنین ۳۸۸ مورد تخلف در حوزه خرده‌فروشی ثبت شد که بیش‌ترین تخلفات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را به خود اختصاص داد.

معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ایام نوروز و ماه رمضان همچنین از ۳۸۱ مورد بازرسی از مراکز گردشگری انجام و ۲۸ مورد اخطار در این خصوص صادر شد.

بهرامی با اشاره به بازرسی از یک هزار و ۲۴۶ اغذیه‌فروشی و فست‌فود در چهارمحال و بختیاری، معرفی ۳۲ مرکز متخلف به مراجع قضائی و صدور ۹۸ اخطار کتبی قضائی عنوان کرد: بازرسان همواره فعال بوده و کار نظارت را با جدیت ادامه می‌دهند.

وی از مشارکت با گشت نظارت و بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با سایر ادارات استان خبر داد و گفت: در این استان ۳۲ هزار انبار با کاربری مختلف ثبت است که از این تعداد ۲۵ هزار انبار فعال بوده و نزدیک به ۷ هزار انبار غیرفعال است لذا برای پیشگیری از احتکار کالا از انبارهای غیرفعال بازرسی صورت گرفت.

کد خبر 6086465

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها