Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک اعتقاد دارد، کرسی‌های بین‌المللی ورزش می‌تواند به ارتقای جایگاه ورزش ایران کمک کند. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان یکی از دغدغه‌های مسئولان ورزش کشور را حفظ و ارتقای کرسی‌های بین‌المللی ورزش کشور دانست و با اشاره به ضرورت ساز و کار مناسب برای تحقق این مهم، اقدام وزارت ورزش و جوانان در قالب شورای برون مرزی را برای دستیابی به این اهداف، ارزشمند عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه شاهد هم‌افزایی و تعامل بسیار مثبت در حوزه مدیریت ورزش کشور هستیم و از این بابت نگرانی وجود ندارد و تدوین آیین‌نامه برای حمایت از کرسی‌های بین‌المللی ورزش در قالب شورای برون مرزی صورت گرفته و به فدراسیون‌ها هم ابلاغ شده است.

سعیدی این آیین‌نامه را در راستای حفظ کرسی‌ها، ارتقای کرسی‌ها و کسب کرسی‌های مهم در شورای المپیک آسیا، کمیته بین‌المللی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون‌های جهانی بسیار مهم دانست و تأکید کرد: کرسی‌های بین‌المللی ورزش می‌تواند به ارتقای جایگاه ورزش ایران کمک کند.

تقی‌زاده: اجاره اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی بخشیده شد

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان کرسی های بین المللی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره

در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند. - اخبار استانها -

 طاهره شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرج، با اشاره به اینکه کانون وکلا دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، اظهار داشت: در سال گذشته 120 وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از 3000 مددجوی البرزی ارائه کردند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال 1402 در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافته و به 450 مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.

شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضایی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس