Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خلیل حاجی پور در مراسم آغاز عملیات اجرایی هزار و ١٢٠ واحد مسکونی در قالب اقدام ملی ویژه فرهنگیان در فارس، گفت: ٢١ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی برای شهر صدرا تعیین و ١١ هزار واحد آن توسط مسکن اولی‌ها در سامانه متمرکز وزارت راه و شهرسازی ثبت نام شده است، ٧ هزار و ٥٠٠ واحد در قالب تفاهم‌نامه و مابقی در قالب واگذاری زمین با تعهد ساخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا افزود: فاز نخست عملیات اجرایی واحدهای مسکونی اقدام ملی در شهر صدرا در ٤ بلوک شش طبقه ای برای ١٠٠ واحد مسکونی پیش‌بینی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس هم اظهار کرد: دولت ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون سپرده با بازپرداخت ۱۰ تا ۱۲ ساله و سود ۱۸ درصد به متقاضیان واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی واگذار می‌کند.

جعفر زاهدی گفت: از مجموع ۸۰ شهر حوزه راه وشهرسازی این استان، برای ۷۰ شهر برنامه عملیاتی مسکن در اقدام ملی پیش‌بینی شده که در حال حاضر ۲۱ شهر تامین زمین شده و در شهرهایی مانند شیراز، جهرم، فسا و مرودشت با مشکل تامین زمین مواجهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی عمران صدرا طرح اقدام ملی واحدهای مسکونی اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ موزه مینیاتور کجاست؟

باغ موزه مینیاتور در منطقه ۸ به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی شهر تهران با پوشش‌های گیاهی بسیار زیبا و متنوع محسوب می‌شود و پس از بازسازی کامل گالری فرش که این روزها در دست اقدام است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فاطمه تنهایی درباره اقدامات منطقه 8 در حوزه گردشگری اظهار کرد: همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در سال 1402 اولین گذر غذا و گردشگری با پیش‌بینی 30 غرفه در خیابان شاهد منطقه در مجاورت بوستان سحرگاه در بهترین و امن ترین شرایط ویژه بهره‌مندی شهروندان شرق تهران افتتاح شد.

وی بیان کرد: یکی از مهم ترین اقدامات مجموعه مدیریت شهری منطقه با هدف زنده نگاهداشتن  یاد و نام شهدا و تجلیل از ایثارگری‌های خانواده‌های معزز ایشان، تملک خانه شهیدان صابری در محله کرمان بوده است که پس ازبازسازی‌های لازم، این ملک سه طبقه تبدیل به موزه و سرای ایثار شهیدان صابری  شده و هر طبقه از این ملک مختص به یک اقدام ارزشمند در راستای حفظ نام شهدا و خانواده‌های معظم شان شده است که علاقمندان و عاشقان شهدای اسلام با بازدید از  هریک از طبقات این موزه حس و حال معنوی و  متفاوتی را در این سرا تجربه خواهند کرد.

تنهایی در ادامه به باغ موزه مینیاتور در منطقه 8 اشاره کرد و گفت: در باغ موزه مینیاتور پانزده المان از مراکز  و اماکن تاریخی و دیدنی ایران در قالب ماکت توجه گردشگران و ایران دوستان را به خود جلب کرده است که از سال گذشته  شهرداری منطقه درباره بازسازی این المان‌ها اقدام کرد و هم اکنون این بازسازی به  دستان هنرمندان شاخص کشوری در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل تابستان سال جاری به پایان برسد.

مسافران نوروزی و گردشگران تهرانی بخوانند!

شهردار منطقه 8 بیان کرد: باغ موزه مینیاتور در این منطقه به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی شهر تهران با پوشش‌های گیاهی بسیار زیبا و متنوع  محسوب می‌شود و پس از بازسازی کامل گالری فرش که این روزها در دست اقدام است، این باغ موزه قطعا با افزایش تعداد بازدیدکنندگان و گردشگران روبرو خواهد شد.

وی گفت: ما از ابتدای نوروز،1403 تاکنون روزانه میزبان 500 نفر از گردشگران در این مجموعه بوده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود با وجود چشم اندازی که برای این مجموعه توریستی در نظر گرفته شده است سال آینده با افزایش حضور گردشگران در منطقه روبرو شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باغ موزه مینیاتور کجاست؟
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت
  • رانش زمین در روستای «دشتبال» و ریزش ۶ واحد مسکونی/ تاکنون حادثه جانی گزارش نشده است
  • رانش زمین در سمیرم/۶ واحد مسکونی روستای «دشتبال» ریزش کرد