Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@11:01:15 GMT

بازگشت محمود کریمی به امامزاده علی اکبر چیذر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۲۲۷۳

بازگشت محمود کریمی به امامزاده علی اکبر چیذر

برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) که پیش از این اعلام شده بود به مدت 30 شب در حرم امام رضا(ع) برگزار و از رسانه ملی پخش زنده می‌شود، بعد از حواشی ایجادشده برای این مداح، لغو شد.

به گزارش مشرق،  برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) که پیش از این اعلام شده بود به مدت ۳۰ شب در حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد و از رسانه ملی پخش زنده می‌شود، بعد از حواشی ایجاد شده برای این مداح لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مناجات‌خوانی مجازی حاج منصور در حرم رضوی

براساس این گزارش، این مداح اهل بیت (ع) شب هشتم ماه رمضان طی برنامه مناجات‌خوانی خود حکایتی در خصوص تحول یک فرد قمارباز در هیأت نقل کرد که با حواشی بسیاری مواجه شد؛ به‌طوری که او فردای آن شب در همین برنامه نسبت به این حکایت توضیحاتی ارائه کرد. با این وجود برنامه مناجات‌خوانی شب گذشته محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) به صورت ضبط شده روی آنتن رفت.

آستان قدس رضوی و رسانه ملی تاکنون در خصوص پایان پخش این برنامه اعلام نظر رسمی نکرده‌اند و معلوم نیست این برنامه از سوی کدام یک از این دو لغو شده است.

بعد از این اتفاق، کانال اطلاع‌رسانی هیأت رایةالعباس (ع) اعلام کرد: از امشب مراسم مناجات‌خوانی محمود کریمی در قالب حسینیه مجازی در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر برگزار خواهد شد و از صفحه اینستاگرام fotros.official@ و سایت fotros.ir پخش زنده خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس رسانه ملی اینستاگرام محمود کریمی حرم امام رضا ماه رمضان مداح اهل بیت آستان قدس رضوی شبکه دو سیما حرم امام رضا ع برنامه مناجات خوانی مداح اهل بیت محمود کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تکیه خوانی و علم کشی در شمیران

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • کُری‌خوانی در حد تیم ملی! (عکس)
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • آیین تکیه خوانی و علم کشی در شمیران
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • برگزاری یادبود دهمین سال درگذشت استاد باستانی پاریزی
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم