Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باب مسکن محرومین امروز در رشت به بهره‌برداری رسید و بنا بر گفته سرهنگ جعفری، جانشین سپاه ناحیه مرکزی، ۳۲ واحد دیگر تا پایان سال افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو‌ باب مسکن محرومین ۵۰ و ۵۵ متر‌مربعی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت در محلات عزیزکیان و توسراوندان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسکن‌ها برای مددجویان کمیته امداد بوده و برای هرکدام به‌طور متوسط ۶۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده که ۴۰ میلیون آن توسط کمیته امداد و سپاه و مابقی توسط گروه‌های جهادی و خیران تأمین‌شده است.

به گفته کیوان نوری، فرمانده حوزه مقاومت ۵ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت، این حوزه احداث ۱۰ واحد مسکن محرومین را برای سال جاری در دست اقدام دارد و تاکنون چهار واحد مسکونی را اتمام و تحویل مددجویان داده است.

گفتنی است در تمامی مراحل احداث مسکن محرومین، بسیجیان نقش مستقیم و اثرگذار دارند و این اقدام هزینه تولید مسکن را به میزان قابل‌توجه ای کاهش داده است.

به گفته سرهنگ محسن جعفری، جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت، سپاه این ناحیه در تعهدات خود احداث ۴۲ واحد مسکن محرومین را در دستور کار داشت که تا پایان سال توانست ۱۰ واحد را تمام و تحویل متقاضیان بدهد.

وی می‌گوید مابقی مسکن‌ها پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارند و تا پایان امسال اتمام و تحویل متقاضیان آن می‌شود.

احداث هزاران مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان در راستای محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از محوری‌ترین اقدامات سپاه و بسیج طی سال‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن رشت کمیته امداد سپاه سپاه ناحیه مرکزی مسکن محرومین تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب رسانی به ۷ روستا در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت.بمناسبت تا سیس سپاه پاسداران امروز افتتاح طرح آب رسانی به ۷ روستا در مناطق عشایری شهرستان بم با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود این طرح با مشارکت قرارگاه نهضت آب رسانی مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شدده است وتعداد ۱۰۲۷ نفر  در روستاهای دهنه سراسیاب،گزوگان،دهو،کهنو،مرغک،دارزینفهمت اباد و گردوسر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند .

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است