Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارعی از نبود انسجام بین دستگاه های استان برای پرداخت بدهی های شهرداری از طریق تهاتر اسناد تسویه گلایه کرد و خواستار رسیدگی به این امر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی زارعی، شهردار بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: این نهاد حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از دستگاهای دولتی طلب دارد، و  مقرر شده بود بخشی از این بدهی از طریق اسناد  تسویه  تهاتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی با اشاره به اینکه استان های همجوار از این محل توانسته بخش اعظمی از طلب خود را وصول کنند، افزود: متاسفانه این ناهماهنگی بین دستگاهای استان باعث عدم استفاده از ظرفیت های قانونی در این بخش شده است..

وی ادامه داد: از زمان تصویب این قانون، شهرداری فقط توانسته حدود 8 میلیارد تومان از طلب خود را در قالب تهاتر دریافت کند.

شهردار بجنورد همچنین با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های عمرانی شهرداری در بخش محلات کم برخوردار است، خواستار دریافت قیر رایگان از دستگاهای متولی باز افرینی شهری شد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران فردا سه شنبه ۲۸ فروردین درباره اقدامات این معاونت در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در پایتخت به اعضای شورای شهر تهران گزارش می دهد. سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا ، همچنین لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران برای دریافت بهای خدمات بهره برداری از معابر توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر بررسی می شود. علیرضا نادعلی افزود: در نشست فردای شورا ، مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به صورت فوق‌العاده به منظور انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل نیز برگزار خواهد شد. به گفته سخنگوی شورا ، بررسی سی امین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران هم در دستور کار شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • وصول ۱۳ هزار میلیارد تومان مالیات و عوارض در خراسان رضوی
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • روند صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض در بروجن الکترونیکی شد
  • اقامت بیش از ۸۲ هزار نفر در اقامتگاه‌های طبس
  • گلایه شهرداری بیرجند از نبود همکاری برای ساماندهی دستفروشان
  • وصول مطالبات معوقه بانکی به ارزش ۴۷۰ هزار میلیارد
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران