Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@00:33:43 GMT

نامه نگاری اعضای شورای شهر با شوراهای شهر کلانشهرهای جهان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۳۳۰۹

نامه نگاری اعضای شورای شهر با شوراهای شهر کلانشهرهای جهان

عضو هیأت رئیسیه شورای اسلامی شهر تهران نوشت: در نامه ای به شوراهای شهر کلانشهرهای جهان بر نقض عهد دولت آمریکا و پایمال کردن حقوق ملت ایران تأکید شد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا نژاد بهرام در پستی توئیتری نوشت: مهمترین مفاد نامه اعضا شورای شهر پایتخت به شوراهای شهر کلانشهرهای جهان عبارت است از تاکید بر نقض عهد دولت آمریکا و پایمال کردن حقوق ملت ایران، دعوت به تلاش برای همگرایی ملت ها، دعوت به مخالفت با تحریم ظالمانه ایران و پایبندی به برجام

وی نوشته است: اعضای شورای اسلامی شهر تهران  طی مکاتبه ای با اعضای شورای شهر کلانشهرهای جهان در خصوص نقض عهد دولت آمریکا در توافق نامه بین المللی برجام و تلاش آن دولت برای پایمال کردن حقوق ملت ایران اقدام به مکاتبه و مطالبه حقوق تضییع شده مردم ایران نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده های پارلمان محلی پایتخت با تاکید بر اینکه نهادهایی مردمی و مدنی مبتنی بر آراء عموم شهروندان هستند و جایگاه و شأنی مستقل از دولت ها دارند، از اعضای شورای شهر کلانشهرهای جهان خواستند سبب همگرایی هرچه بیشتر ملت‌های جهان شوند.

همچنین در این نامه از آنها خواسته شد با درخواست و حمایت صریح خود از پایبندی دولت متبوع شان به سند برجام و مخالفت با وضع تحریم ها علیه ملت ایران، ملت ایران را یاری کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر آمریکا شهر تهران جهان شهر کلانشهرهای جهان اعضای شورای ملت ایران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت

به گزارش ورزش سه اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در ماه‌های اخیر بدون دریافت حقوق  به فعالیت‌هایشان ادامه دادند تا تکلیف قرارداد و دریافتی آنها روشن شود.

مربیان تیم ملی خرداد ماه سال گذشته قراردادی 9 ماهه امضا کردند که با اتمام سال 1402 به پایان رسید و حالا  بیش از یک ماه است که آنها بدون قرارداد کار می‌کنند.

در عین حال فدراسیون فوتبال در پرداخت حقوق اعضای کادر فنی تیم ملی هم عملکرد جالبی نداشته و ماه‌ها آنها بدون حقوق کار کردند.

با این وجود هفته گذشته حقوق یک ماه این مربیان پرداخت شد اما آنها حقوق چهار ماه دیگر را طلب دارند ضمن اینکه یک ماه اخیر را هم بدون قرارداد کار کرده‌اند که دستمزد مربوط به این ماه هم به مطالبات‌شان اضافه می‌شود.

طبق قراردادی که اعضای کادر فنی تیم ملی منعقد کرده بودند حقوق آنها باید ماهانه پرداخت می‌شد.

فیفادی‌های بعدی در دهه سوم خرداد ماه خواهد بود و قبل از آن دوباره اردوی تیم ملی برای دو بازی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان تشکیل خواهد شد که باید دید تا آن روز تکلیف قراردادها و مطالبات باقیمانده اعضای کادر فنی تیم ملی روشن می‌شود شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • نشست «دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • وزیر کار درباره حقوق کارگران چه گفت؟
  • حل چالش حقوق کارگران در میدان بهارستان / راهکار صولت برای فرار از چالش حقوق کارگران
  • تصمیم جدید دولت درباره تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳/ وزیر کار درباره حقوق کارگران چه گفت؟