Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت‌الله بیگلری مدیرعامل شرکت آبفای شهری چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از علت‌های افزایش مبالغ قبوض آب به خاطر افزایش مصرف آب در دوران کرونا بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت الله بیگلری مدیر عامل شرکت آبفای شهری چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در ارتباط با افزایش مبالغ قبوض ما سه بحث وجود دارد که باعث افزایش قیمت قبض می شود یکی افزایش مصرف به دلیل بیماری کرونا بوده که از اسفند و فروردین ماه، این حالت را زیاد داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شستشو های  شب عید و همچنین افزایش مصرف به خاطر بیماری کرونا از دیگر عوامل بالا رفتن قیمت قبوض برق است.

بیگلری بحث بدهی های مشترکین را از دیگر عوامل افزایش قبوض برق عنوان کرد و گفت: بعضی از مشترکین ما به علت مهلت قانونی که  برای پرداخت قبوض به آن ها داده شده پرداخت نکرده اند که این مهلت تا پایان اردیبهشت هم  وجود دارد و در صورت پرداخت نکردن باید مبلغ بیشتری را بدهند.

وی با بیان اینکه مشترکین نباید بگذارند بدهی آن ها سنگین شود گفت: ما در سال 99 هفت درصد افزایش تعرفه در قبوض آب را داشته ایم  که این نیز رقم بالایی نیست.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: افزایش مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت

جواد بلندی گفت: بر این اساس پارسال مصرف بنزین با ۱۲ درصد افزایش به بیش از ۳۷۳ میلیون لیتر، مصرف نفت گاز با ۱۱ درصد افزایش به بیش از ۵۲۰ میلیون لیتر و مصرف نفت کوره با ۴۳ درصد افزایش به حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسید.

وی بیان کرد: همچنین مصرف نفت سفید با ۴۰ درصد کاهش به حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و گازمایع با ۲۴ درصد کاهش به کمتر از ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن رسید.

مدیر شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه همچنین گفت: در تعطیلات نوروز امسال نیز با وجود افزایش هفت درصدی مصرف بنزین، شاهد توزیع بی‌وقفه سوخت و ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زایران حضرت ثامن‌الحجج (ع) بودیم.

وی ادامه داد: در راستای تکریم ارباب رجوع و تحقق مسوولیت اجتماعی، تیم‌های کنترلی و ‌نظارتی‌ منطقه و ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در قالب گلگشت نوروزی از ۱۵ اسفند پارسال فعال و به‌صورت مستمر فعالیت مجاری عرضه سوخت را مورد بررسی قرار داده و این روند تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ادامه داشت.

بلندی افزود: انبار این منطقه نفتی در نوروز امسال از بیش از ۴۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده به حوزه عملیاتی منطقه تربت‌حیدریه، خراسان جنوبی و زاهدان ارسال و سهم حوزه عملیاتی منطقه تربت‌حیدریه از این میزان، نزدیک به ۳۰ میلیون لیتر بود.

وی همچنین گفت: در این مدت بیش از هشت میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر فراورده نفتی به خراسان جنوبی و بیش از چهار میلیون لیتر به زاهدان ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • این ۴ دارو می‌توانند طول عمرتان را افزایش دهند
  • مالیات سیگار امسال چه تغییری کرد؟ + جزئیات
  • اعطای ۴۱۲ میلبون تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین آب در آذربایجان غربی
  • پیشرفت در بخش هوشمندسازی و کنترل‌پذیری بار‌های مصرفی
  • پیشرفت در بخش هوشمندسازی و کنترل‌پذیری بارهای مصرفی
  • راهی برای دوری از سرطان و بیماری‌های قلبی