Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@13:49:45 GMT

نمایشگاه حمل و نقل ریلی 99 برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۳۵۰۹

نمایشگاه حمل و نقل ریلی 99 برگزار می‌شود

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران تصمیم گیری در حوزه برگزاری نمایشگاه ها را صرفا در حوزه اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: تمامی رویدادهای تقویم نمایشگاهی 99 برگزار می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، این شرکت با صدور بیانیه ای ادعای شرکت راه آهن مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه حمل و نقل ریلی را رد و اعلام کرد: تنها مرجع قانونی تصمیم گیر در حوزه برگزاری نمایشگاه های کشور وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران ضمن رد ادعای شرکت راه آهن مبنی بر عدم برپایی نمایشگاه حمل و نقل ریلی 99 اعلام می دارد که تصمیم گیری در خصوص برگزاری این رویداد از حوزه اختیارات راه آهن خارج است و اظهار نظر این شرکت در این باره وجاهت قانونی ندارد.

صلاحیت تصمیم گیری در خصوص برگزاری نمایشگاه های کشور بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و صدور مجوز در این باره صرفا از سوی سازمان توسعه تجارت صورت می گیرد. همچنین شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران نیز وظیفه ایجاد زمینه برای برگزار کنندگان را بر عهده دارد.

سیاست اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهوری رفع موانع بر سر راه تولید است تا جهش تولید در سال جاری علیرغم وجود بحران کرونا امکان پذیر باشد. در همین راستا نیز برگزاری نمایشگاه ها می تواند فرصت مناسبی برای افزایش رونق در بازار تولیدکنندگان فراهم کند.

در پایان یادآور می شود؛ براساس موارد یاد شده این شرکت بنا دارد همه رویدادهای تعیین شده در تقویم نمایشگاهی 99 را با رعایت پروتکل بهداشتی مورد تائید ستاد ملی کرونا برگزار کند و نمایشگاه حمل و نقل ریلی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی نمایشگاه حمل و نقل ریلی برگزاری نمایشگاه معدن و تجارت وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه سال جاری همزمان با جشن نود سالگی دانشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

کلیه دانشجویان و سازمان‌های علاقمند به شرکت در نمایشگاه می‌توانند از طریق سایت اداره کل مهارت دانشگاه تهران به نشانی tcs.ut.ac.ir در بخش کار فرما و کارجو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش قرانی نوگل من در جغتای
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران