Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سرهنگ فرهاد علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان حین کنترل خودرو‌های عبوری درعوارضی قزوین -رشت به یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ علی بیگی افزود:در بازرسی از این خودرو ۳ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بطری‌های نوشابه در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده نیز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ۶۰ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وصول پرونده‌های متعدد در خصوص سرقت‌های قطعات و لوازم داخل خودور در سطح شهرستان قزوین، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار مهدی حاجیان ادامه داد: ماموران با تحقیقات و بررسی سرقت‌های انجام شده محل اختفای یک سارق را در شهر قزوین شناسایی دستگیر کردند.

او اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت‌های متعدد با همدستی یک سارق و یک مالخر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: با دستگیری سارق و مالخر و بازجویی از آنان در مشاهده مستندات و ادله کافی پلیس، متهمان به ۶۰ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودور در سطح شهرستان قزوین اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متهمان پس از معرفی به مراجع قضائی راهی زندان شدند و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان و کشف سرقت‌های احتمالی توسط سارقان دستگیر شده ادامه دارد.

دستگیری قاچاقچی مسافر نما

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس ولوو را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: ماموران حین بازرسی ازاتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی از او ۱۷ کیلو و ۷۹۰ گرم تریاک که در ساک دستی اش جاسازی شده بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۷ راس احشام فاقد مجوز در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور ترانزیت قزوین- کرج به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: در بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل ۲۷ راس دام است.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز در پایان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام‌های مکشوفه ۶۰۰ میلیون ریال بر آورد شده است، تصریح کرد: دام تحویل مراجع ذیصلاح و متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

دستبند پلیس البرز بر دستان عامل تهیه و توزیع موادمخدر

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع عامل افیونی و انتقال مواد مخدر از قزوین به شهرستان البرز با یکدستگاه موتورسیکلت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس موتورسیکلت موردنظر را در سه راهی مشعلدار، مقابل جایگاه سوخت شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

او اضافه کرد: در بازرسی از متهم، ۳ کیلوگرم تریاک که در یک کیسه نایلونی بسته بندی شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی استان شهرستان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار