Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@08:55:19 GMT

رکوردار بیشترین گل زده در یک دوره جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۵۲۸۸

به گزارش ایلنا،‌ ژوست فونتین مهاجم مراکشی اصل که در  دهه ۵۰ در تیم ملی فوتبال فرانسه بازی می‌نمود موفق شد در ۲۱ بازی ملی که با لباس خروس‌ها به میدان رفته است در مجموع 30 گل به ثمر برساند.

در این بین ۱۳ گل از این گل‌های ملی در جام جهانی ۱۹۵۸ در  ۶ بازی  فونتین موفق شد دروازه رقیبان را بگشاید. متوسط تعداد گل‌هایش در جام جهانی ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۱ است و به این ترتیب رکورد بیشترین گل زده در یک تورنمنت جام جهانی را به نام خودش ثبت کرد.

فونتین فوتبال حرفه‌ای را ۱۹۵۰ با تیم کازابلانکا شروع کرد و در سه سال و ۴۸ بازی موفق به زدن ۶۸ گل شد. او در سال ۱۹۵۳ توسط نیس خریداری شد و در طی سه سال و ۶۹ بازی ۴۳ گل به ثمر رساند. او موفق شده دو بار عنوان آقای گلی فرانسه را کسب کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جام جهانی نوستالژی تیم ملی فرانسه جام جهانی 1958 جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور


به گزارش تابناک به نقل از مرکز رصد جمعیت کشور، سازمان ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹ هزار و۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دوقلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهار قلو وتعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

مرکز رصد جمعیت کشور ثبت احوال اعلام کرد: بر این اساس حدود ۳/۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲ مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران با ۵ هزار و ۷۸۷ رویداد، خراسان رضوی با ۳هزار و ۸۴۷ رویداد و خوزستان با ۳ هزار و ۱۰۶ رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده اند.

همچنین بر اساس آمارهای سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد ولادت‌ها به میزان ۴۰۵هزار و ۹۳۳ نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

دیگر خبرها

  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • پیکان ۲-۲ هوادار؛ از گل لحظه آخری تا پاس گل رونالدینیویی، یک فوتبال جذاب!
  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • «تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت