Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، مرکز آمار ایستاس امروز -‌دوشنبه- اعلام کرد که شمار قربانیان کرونا در ایتالیا بسیار بیشتر از آمار اعلام‌شده است. 

این مرکز اعلام کرد که هزاران مورد از قربانیان این ویروس در آمار رسمی لحاظ نشده‌اند. در گزارش این مرکز آماری عنوان شده است که بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر در این کشور جان خود را در مناطق شمالی از دست داده‌اند و در آمار رسمی دولت لحاظ نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایستاس اعلام کرد که دلیل قرار نگرفتن این افراد در آمار رسمی این بوده که یا در روند تست کرونا قرار نگرفته بودند یا فرسودگی نظام سلامتی ایتالیا مانع از سرشماری آنان شده بود. این مرکز اعلام کرد که شمار زیادی از افرادی که طی اپیدمی کرونا در مناطق شمالی جان باخته‌اند، در آمار مرگ‌ومیر این اپیدمی ثبت نشده‌اند. 

 


 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایتالیا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد بیشتر قربانیان حملات اخیر رژیم صهیونیستی به شهر رفح در نوار غزه زنان و کودکان بوده‌اند و در صورت تشدید حملات رژیم اشغالگر به این باریکه، خطر کشتار غیرنظامیان و آوارگی مضاعف فلسطینی‌ها افزایش می‌یابد.

در بیانیه این نهاد حقوق بشری آمده است: «فولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز مجموعه حملات اسرائیل علیه رفح در روزهای گذشته را محکوم کرد؛ حملاتی که بیشتر به کشته‌شدن زنان و کودکان منجر شده است. او بار دیگر نسبت به حمله‌ای تمام‌عیار علیه این منطقه هشدار داد، منطقه‌ای که ۱.۲ میلیون فلسطینی به‌اجبار به آن پناه آورده‌اند.»

بر اساس این بیانیه، چنین حمله‌ای تنها به کشتار بیشتر و آوارگی مضاعف منجر شده و جنایات بین‌المللی بیشتری به همراه خواهد داشت. بر اساس گزارش‌ها، در حملات رژیم صهیونیستی به رفح در ۱۹ و ۲۰ آوریل دست‌کم ۳۳ فلسطینی کشته شدند که ۲۲ تن از آن‌ها زن و کودک بودند.

تورک در این بیانیه گفت: «هر ۱۰ دقیقه یک کودک کشته یا مجروح می‌شود. آن‌ها بر اساس قوانین جنگی مصونیت دارند؛ اما در نهایت همین کودکان هستند که بهای این جنگ را پرداخت می‌کنند.»

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • موشن‌گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • آمار ترسناک از قربانیان دخانیات در ایران
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید