Web Analytics Made Easy - Statcounter

بکارگیری آن چنانی نیرو در مدیریت تامین اجتماعی از سوژه‌هایی است که مخاطبین خواستار پی‌گیری آن شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در سال‌های اخیر یکی از بزرگترین مشکلاتی که دامنگیر استان کهگیلویه و بویراحمد شد و نام استان از بابت آن آسیب زیادی دید استخدام‌های فله‌ای و طایفه‌ای و فامیلی بود.

استخدام‌هایی که به خصوص در دولت اول تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت و داد همه مردم استان را درآورد و اعتراضات به حدی شد که دستگاه قضایی تمام قد ورود پیدا کرد و احکامی مانند شلاق را برای برخی مدیران استان در آن برهه صادر کرد و خبر آن در شبکه‌های تلویزیونی و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های معتبر کشوری که در معرض دید عمومی است، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استخدام‌های فله‌ای و طایفه‌ای از آن جهت در استان کهگیلویه و بویراحمد گناه بزرگ و جرم تقریبا نابخشودنی محسوب می‌شود که این استان در سال های اخیر یکی از بیکارترین استان‌های کشور لقب گرفته است.

جوانانی در استان کهگیلویه و بویراحمد پشت خط استخدام‌ها و بکارگیری‌ها مانده‌اند که بیش از بسیاری استخدام شده‌ها و بکار گرفته‌ها چه از لحاظ علمی و چه در زمینه فقر و نداری استحقاق داشته‌اند.

به گزارش فارس بعد از آن که استخدام‌های طایفه‌ای و فله‌ای صدای زیادی در استان به پا کرد و رسانه‌ها نیز تا حدود زیادی به رسالت خود عمل کردند توقع از اصحاب رسانه و مطبوعات بالا رفت و مردم در گوشه و کنار استان هرگونهه فعل و انفعالی را رصد می‌کنند و در همین راستا برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس خواستار پی‌گیری موضوع استخدام‌ها در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد شدند و از مسوولان این مجموعه خواستار پاسخگویی هستند که آیا در چند وقت اخیر بکارگیری در این مجموع صورت گرفت و اگر چنین بود این افراد چگونه به کار گرفته شده‌‌اند؟

به گزارش فارس مخاطبان از مسوولان مدیریت درمان درخواست دارند که در صورت بکارگیری نیرو شفاف این موضوع را در رسانه اعلام کرده و نحوه و چگونگی این اقدام را اطلاع‌رسانی کنند.

دفتر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد آماده شنیدن توضیحات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و درج پاسخ این مجموعه است.

انتهای پیام/۲۵۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج رسانه امید استان کهگیلویه و بویراحمد تامین اجتماعی مدیریت درمان استخدام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله‌گردها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند/ بکارگیری ۷۰ نفر تا کنون

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا محمدی در توضیح بیشتر اظهار کرد: در راستای حمایت از اقشار در معرض آسیب؛ کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب می‌شوند.  

وی در مورد شرایط استخدام اظهار کرد: افرادی که به دلیل مشکلات معیشتی اقدام به زباله‌گردی می‌کنند یا به دلایل مختلف کارتن‌خواب شده اند، در صورت تمایل می‌توانند به استخدام شرکت‌های پیمانکاری حوزه‌های نظافت و نگهداشت شهر درآیند. این افراد حداقل حقوق ۱۱و نیم میلیون تومان را دریافت خواهند کرد که با مزایا تا ۱۳ و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت. ضمنا این افراد بیمه هم خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه با تأکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی، جذب این افراد آغاز شده است، ادامه داد: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره ۵۵۵۳۰۱۲۰ تماس بگیرند؛ به طوری که تاکنون حدود ۷۰ نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • زباله‌گردها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند/ بکارگیری ۷۰ نفر تا کنون
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳