Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلالی با اشاره به این که بخش عمده ای از پروژه های عمرانی نیمه تمام تا پایان سال تکمیل می‌ شود، گفت: در تابستان امسال بخشی ازپروژه های فرهنگی و تفریحی نیز افتتاح می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «عبدالله جلالی» در یکصد و چهل و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که عصر امروز (دوشنبه 15 اردیبهشت) در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: لازم است روز جهانی کار و کارگر را به همه تلاش گران عرصه کارگری به ویژه زحمت کشان نیروهای خدماتی شهرداری و کارگران مولد استان تبریک بگوییم و آرزوی توفیق و سلامتی را برای آنها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نهم اردیبهشت ماه سالروز ملی شوراها خاطرنشان کرد: این روز را هم به همه تلاش گران شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای سراسر کشور تبریک می‌ گوییم.

 

وی افزود: همه مستحضر هستید، با توجه به سیاست کلی مدیریت شهری قرار است امسال پروژه های نیمه تمام به سرانجام برسد، از این رو تعداد زیادی از پروژه ها را داریم که درصد پیشرفت خوبی داشته اند که تا آخر سال به بهره برداری خواهند رسید.

 

جلالی در ادامه با اشاره به لزوم تلاش مضاعف برای به سرانجام رسیدن پروژه های نیمه تمام استان قم با همکاری شهرداری قم عنوان کرد: برنامه ریزی منسجمی را برای افتتاح پروژه ها خواهیم داشت چون انتظارات زیادی از سوی مردم وجود دارد و این حق برای همه مردم است..

 

وی تأکید کرد: سال ها است که کمبود فضای فرهنگی و تفریحی را حس می‌ کنیم و طبیعی است اگر بتوانیم تا فصل تابستان به سرانجامی برسد می‌ تواند حلاوت و شیرینی خاصی را برای مردم ایجاد کند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به این که پروژه های خیابانی و تقاطع ها بخش عمده ای از تلاش و بودجه ها را به خود اختصاص داده است، گفت: تلاش می‌ کنیم با ایجاد این فضاهای فرهنگی بتوانیم مردم را که در شرایط سختی هستند و روزهای طولانی را درون خانه بوده اند، شاد کنیم و فضاهایی برای مردم عزیزمان ایجاد کنیم.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس شورای شهر قم عبدالله جلالی شورای شهر قم نیمه تمام پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اجرای پنج مولفه عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده ظهر امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ با تشریح اقدامات شهرداری تبریز در خصوص دومین دستور جلسه یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان از اجرای پنج آیتم عمرانی خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل نمای میدان آذربایجان به عنوان یکی از ورودی‌های شهر تبریز افزود: حجم نمای این میدان ۱۰ هزار مترمربع سیمان‌کاری نیاز دارد که در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: دیوارنگاره و المان‌های بصری میدان آذربایجان نیز در مرحله اتمام مطالعات است و مقرر شده است اجرای آن تسریع شود.

احمدزاده ادامه داد: ۶۰ درصد هندریل این میدان نیز طی سال ۱۴۰۲ اجرا شده است و ۴۰ درصد آن تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به چهارمین مؤلفه عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان، اضافه کرد: درزگیری آسفالت میدان سال گذشته انجام شده است و امسال نیز آسفالت ریزی اساسی اجرا می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز تصریح کرد: اتصال محور مواصلاتی شهید بابایی به اتوبان پاسداران از طریق میدان آذربایجان توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز وارد فاز مطالعاتی شده و مطابق با مطالعات اولیه نیازمند احداث چهار پل ترافیکی در این میدان هستیم.

طرح موضوع نواقص موجود پس از بهره‌برداری از فاز نخست پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در سال ۹۶ از یک سو و پیگیری مدیریت شهری طی سال‌های اخیر موجب آغاز اقدامات عمرانی برای تکمیل این نواقص شد، در همین راستا اجرای پنج آیتم عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 746590

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد
  • ضرورت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند
  • تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت