Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@20:29:41 GMT

عملیات احداث ۴ آموزشگاه توسط چادرملو در اردکان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۶۴۲۳

عملیات احداث ۴ آموزشگاه توسط چادرملو در اردکان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مراکز آموزشی هر کدام دو طبقه و دارای ۱۰ کلاس درس و فضاهای جانبی است که با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع ساخته می‌شود.

برای ساخت این واحدهای آموزشی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی چادرملو تخصیص یافته و پیش‌بینی شده طی دو سال به اتمام برسد.

تلاش چادرملو برای استمرار احداث فضاهای آموزشی و فرهنگی

در مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت این مراکز آموزشی که با حضور مسئولان شهرستان اردکان برگزار شد، محمود مصری نژاد، مدیر مجتمع صنعتی چادرملو در اردکان یزد گفت: افتخار چادرملو این است که توانسته نقش قابل توجهی در توسعه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی شهرستان اردکان داشته باشد و تلاش می‌کنیم در حد توان خود به این خدمات ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک هفته معلم و تقدیر از اقدامات ارزشمند چادرملو اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم محیطی مطابق با استانداردهای روز دنیا برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت چادرملو در حال حاضر به‌عنوان یک‌قطب اقتصادی کشور مطرح است، افزود: این شرکت در فرآیند اقتصادی کشور نقش بسیار والایی دارد و به خوبی به تعهدات اجتماعی خود عمل کرده است.

۶۰ درصد مدارس اردکان نیازمند تخریب و بازسازی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان هم در سخنانی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند، گفت: این آمار تا سال ۱۴۰۳ به ۲۵ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

ابوالفضل کارگر با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان اردکان اظهار داشت: حتی انباری‌های مدارس را به کلاس تبدیل کرده‌ایم و با توجه به اینکه در سال تحصیلی جدید، هزار و ۲۵۰ نفر به آمار دانش‌آموزان ما افزوده خواهد شد، دیگر هیچ انباری نیز وجود ندارد که به کلاس تبدیل شود.

وی افزود: بالغ‌بر ۶۰ درصد از مدارس اردکان به تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی نیاز دارد که ضرورت دارد مدارس جدیدی به فضای آموزشی افزوده شود بر این اساس اقدامات چادرملو در زمینه ساخت فضاهای آموزشی قابل تقدیر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش شهرستان اجتماعی و اقتصادی دانش آموزان مجلس شورای اسلامی معلم سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: هر ساله بیش از ۳۰۰۰ جعبه کرم ابریشم در بین نوغانداران شهرستان توزیع می‌شود که با رعایت مسائل بهداشتی از جمله ضدعفونی جایگاه پرورش کرم ابریشم عملکرد پرورش بهتر شده است.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: پیشگیری در صنعت کرم ابریشم از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با بیماری‌ها است.
وی گفت: در همین راستا کلاس‌های آموزشی در چندین روستا با استفاده از کارشناسان مجرب برگزار شد.

سیدین، افزود: این کلاس‌ها در بخش بایگ شهرستان، با همکاری جهاد کشاورزی، دهیاران و پرورش دهندگان در روستا‌ها انجام شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان