Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@15:37:45 GMT

تغییر در نحوه احراز هویت‌های دریافت کد بورسی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۷۰۵۳

تغییر در نحوه احراز هویت‌های دریافت کد بورسی

به گزارش تابناک، فرهاد دژپسند در حاشیه شورای عالی بورس گفت: طبق مصوبه‌های امروز شورای عالی بورس از فردا، تمام مراجعات حضوری برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت به دلیل رعایت عدم فاصله‌گذاری اجتماعی لغو می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل ازدحام و شلوغی زیاد در دفاتر پیشخوان دولت؛ امروز مصوب شد تا احراز هویت تمامی افرادی که می‌خواهند کد بورسی دریافت کنند، به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دژپسند گفت: مصوبه دومی که امروز در شورای عالی بورس به تصویب رسید، این بود که هرگونه نقل و انتقال وکالتی سهام عدالت ممنوع است و این مصوبه به سازمان اسناد کشور هم ابلاغ شده تا آن‌ها هم، به تمام شهرستان‌ها و استان‌ها ابلاغ کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص اختلال نرم‌افزاری بورس هم گفت: امروز به سرعت این مشکل حل شد و جای نگرانی نیست.

وی در خصوص تکانه‌های شدید بازار بورس هم گفت: بازار بورس در مقابل بازار‌های دیگر یک بازار ریسکی است و ما بار‌ها توصیه کردیم تا کسانی که تازه وارد هستند، حتما با مشاوره به سراغ معامله بروند.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: اگر کسی تخصص لازم را در این رابطه ندارد می‌تواند از کارگزاری‌ها کمک بگیرد؛ چرا که در خرید و فروش و معاملات آن کار بسیار حساسی است و مثل معاملات دیگری نیست که فورا به نتیجه خاص برسد.

وی در پایان گفت: نتیجه‌گیری در بازار سرمایه نیازمند یک دوره زمانی است و این بازار افت و خیز زیاد دارد

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا نجف دریابندری سهام عدالت صندوق ETF دعای روز یازدهم رمضان وزیر اقتصاد احراز هویت کد بورسی شورای عالی بورس دفاتر پیشخوان دولت ویروس کرونا نجف دریابندری سهام عدالت صندوق ETF دعای روز یازدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • بورس تغییر جهت داد
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • جدیدترین خبر درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی