Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@03:42:16 GMT

بهشت مردان کچل کجاست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۷۱۱۴

بهشت مردان کچل کجاست؟

تا به حال به این فکر کرده اید که آمار مردان کچل کدام کشورها بیشتر است ؟ یا اینکه کم مویی و ریزش موهای سر در میان آقایان کدام کشورها بیشتر است؟ نتیجه ی یک تحقیقات جالب نظر شما را جلب خواهد کرد.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ مشکل ریزش مو و کچلی در برخی از کشورها شایع تر است به طوری که الگوی طاسی مردان در برخی نقاط جهان بیشتر است سایر نقاط دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید تاکنون به این مسئله دقت نکرده باشید که میزان کم پشتی مو در کشورهای مختلف به چه صورتی است اما گروهی از متخصصان در یک گروه تحقیقاتی با بررسی های دقیق به این واقعیت دست یافتند که مردان برخی از کشورها به خصوص در اروپا ریزش موی بیشتری دارند.

قبل از آنکه آمار دقیق را بخوانید حدس شما چیست؟ به نظرتان تعداد مردان کچل و کم مو در کدام کشور بیشتر است؟

کشورهایی که بیشترین مردان طاس و کچل را دارند

به گزارش اکسپرس نتیجه بررسی های دقیق نشان می دهد که طاسی و کچلی مردان در جمهوری چک نسبت به سایر کشورهای جهان بیشتر است ، به طوری که تقریباً نیمی از مردان این کشور دچار ریزش موی شدید و کم مویی هستند آمار دقیق آن 42.79 درصد مردان اعلام شده است.

رتبه ی شماره 2 در این آمار متعلق به کشور اسپانیاست که در حدود 42.6 درصد از مردان این کشور کچل هستند.

آلمان با 41.2 درصد و فرانسه با 39.24 درصد در رده های بعدی قرار دارند.

رتبه بعدی از آن بریتانیا است که در این کشور تقریبا 39 درصد از مردان با ریزش شدید موی سر مواجه هستند.

بعد از کشور بریتانیا کشورهای آمریکا ، ایتالیا ، لهستان ، هلند ، روسیه و کانادا قرار دارند.

اسامی کشورها را که خواندید ، پس دانستید که مردان ایرانی در میان کچل ترین های دنیا حضور ندارند. بد نیست در مورد مزایای کم مویی و کچل بودن هم بگوییم.

برخلاف اینکه اکثر زنان علاقه به مردان پر مو دارند در بخشی از تحقیقات مشخص شد که افراد جامعه مردان طاس را انسانهای قوی و بلندقد تصور می کنند به همین دلیل احترام خاصی به آنها قائلند.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کچلی ریزش مو کچل مردان کچل طاسی ریزش مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی طهرانی‌مقدم پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: طی بارندگی‌های شدیدی که هفته‌های اخیر در استان رخ داد، بخش زیادی از بناها و آثار تاریخی استان خسارت‌هایی از ۱۵ تا ۹۰ درصد دیده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا و پس از ارزیابی و بررسی‌های کارشناسان میراث‌فرهنگی استان، مسجد تاریخی عبدالقادر واقع در شهرستان نیکشهر با ریزش حصار، دیوارها و نفوذ آب مواجه شد که طبق ارزیابی کارشناسان حدود ۹۰ درصد دچار خسارت شده که بیشترین خسارت را در میان آثار دیده است.

وی اضافه کرد: قلعه فیروزآباد راسک و آتشکده کله گنگ نیز به دلیل ریزش دیوارها ۵۰ درصد تخریب شده‌اند، همچنین بافت قلعه نو زهک، قلعه کنت سراوان و مقابر سورو و شیشه ریز سیب و سوران به دلیل ریزش دیوارها و نفوذ آب و رطوبت و از بین رفتن کاهگل ها تا ۴۵ درصد دچار تخریب شده‌اند.

به گفته طهرانی‌مقدم، برج‌ها و دیوارها و فضاهای داخلی قلعه‌هایی مانند انوشیروان چابهار، دانش‌سرای مقدماتی زاهدان، قلعه تیس چابهار و قلعه بمپور هم به دلایلی همچون شستشوی کاهگل ها، نفوذ آب و ریزش دچار تخریب شده و خسارت‌هایی تا ۴۰ درصد به هر کدام از این بناها وارد شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مجموع بارندگی‌های اخیر به ۶۰ اثر و بنای تاریخی در سطح استان سیستان وبلوچستان خسارت‌هایی بین ۱۵ تا ۹۰ درصد وارد کرده است.

وی تصریح کرد: تا این لحظه میزان برآورد خسارت وارده شده به این بناها بر اثر بارندگی و سیلاب‌ها بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال تخمین زده شده و بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی ممکن است بارندگی‌هایی که در روزهای آینده خواهیم داشت میزان خسارت را افزایش دهد.

کد خبر 6087435

دیگر خبرها

  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • چه مردانی بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پروستات هستند؟
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب