Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@01:08:45 GMT

بامیه دارچینی ترکی خوشمزه و متفاوت + طرز تهیه

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۷۲۶۱

بامیه دارچینی ترکی خوشمزه و متفاوت + طرز تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بامیه دارچینی ترکی یک بامیه خوشمزه و متفاوت از بامیه‌هایی که تا حالا خوردید.

مواد لازم برای بامیه دارچینی ترکی:
آرد ۱.۵ لیوان
ماست ۲ قاشق غذاخوری
آب گرم ۱ لیوان
دارچین ۱ قاشق غذاخوری سرخالی
بکینگ پودر ۱ قاشق غذاخوری
نشاسته ۱ قاشق غذاخوری

 

مواد لازم برای تهیه شربت بامیه:
شکر ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ لیوان
آب ۱.۵ لیوان
لیمو ۱ برش یا ۱ قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه شربت بامیه:

برای تهیه شربت آب و شکر و لیمو را مخلوط کنید و روی حرارت بگذارید تا بجوش بیاید. وقتی جوش آمد اجزه بدهید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دیگر بجوشد و قوام بگیرد و بعد بگذارید کامل خنک شود.

 

طرز تهیه بامیه دارچینی ترکی:

برای تهیه خمیر بامیه ابتدا ماست و آب را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود، بعد همه مواد خشک را که الک کردید را به ماست و آب اضافه کنید و کملا با همزن دستی مخلوط کنید تا یکدست شود. غلظت خمیر مشخص است و مثل بامیه‌های خودمون خمیر سفت نیست و تقریبا مثل مایه‌ی کیک می‌ماند. پس آرد اضافی نزنید که خمیر سفت شود.

 

نیم ساعت خمیر را در فضای آشپزخانه استراحت بدهید، بعد از نیم ساعت خمیر را در قیف بریزید. روغن را درون تابه‌ای بریزید روی حرارت بگذارید اجازه بدهید روغن داغ شود، و خمیر را به صورت مارپیچ داخل روغن بریزید؛ و اجازه بدهید بامیه‌ها با حرارت تقریبا متوسط سرخ شوند، وقتی یک طرف آن سرخ شد برگردانید تا طرف دیگر آن هم سرخ شوند. سپس بامیه‌ها را بلافاصله داخل شربت خنک شده بیندازید و تقریبا ۳۰-۴۰ ثانیه صبر کنید تا شربت جذب بامیه‌ها شود و بعد از شربت خارج کنید.

 

نکته برای تهیه بامیه دارچینی ترکی:

می‌توانید به جای قیف از کیسه‌های قیف یکبار مصرف استفاده کنید و سر آن را خیلی کم بچینید و از سری‌های قیف ساده یا بدون سری استفاده کنید.

 

منبع: بیتوته

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی طرز تهیه ۱ قاشق غذاخوری برای تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران

در روزهایی که داوری فوتبال ایران شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد یکی از مشهورترین و برجسته‌ترین داوران فوتبال ایران که به سلامت و قاطعیت شناخته می‌شد از فوتبال دور است.

محسن ترکی در حال حاضر در فوتبال بین‌المللی به عنوان ناظر داوری فعالیت می‌کند و طی تماسی که با او داشتیم تمایلی نسبت به گفتگو و اظهار نظر درباره فوتبال ایران نداشت و به نظر می‌رسد که ارتباط خود را به طور کامل با فوتبال ایران قطع کرده است.

ترکی در سال 2003 در لیست داوران بین‌المللی قرار گرفت و سال‌های طولانی در سطح اول فوتبال ایران و آسیا به فعالیت پرداخت و دوری او از فوتبال ایران یک اتفاق عجیب برای جامعه داوری است.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم)
  • عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی
  • طرز تهیه سوسیس جگر گاو توسط زوج پرتغالی (فیلم)
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه! یک مُدل با شیر، یک مُدل رژیمی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرز تهیه خوشمزه‌ترین سیب زمینی تنوری پنیری (فیلم)
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران