Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق استقلال امروز با نشریه گاتزتا دلوا اسپورت در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده که البته بیشتر صحبت هایش مربوط به تجربیات گذشته خود در فوتبال ایتالیاست و در مورد رعایت مسائل مربوط به کرونا هم توضیحاتی داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استراماچونی می گوید که هدفش برای آینده حضور در فوتبال ایتالیاست هر چند که به تجربیات گذشته خود نیز افتخار می کند:

“تسلط کامل به زبان انگلیسی و داشتن فرصت خوب برای حضور در تورنمنت های های اروپایی به من این فرصت را داد تا در باشگاه هایی خارج از ایتالیا کار کنم که به ان افتخار می کنم اما همچنان اولویت من در انتخاب هایم مربوط به فوتبال ایتالیاست هر چند که باعث افتخارم است که به باشگاه هایی قدیمی و ریشه دار با میلیون ها هوادار ملحق شدم و از این بابت بی اندازه خرسند هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی سرمربی پیشین استقلال در این باره که به جوان های ایتالیایی چه توصیه ای در مورد دوران قرنطینه به خاطر شیوع ویروس کرونا دارد هم صحبت کرد:

“از مردم می خواهم که صبور باشند و درک کنند که اقدامات پیشگیرانه برای مراقبت از خود آنها و علی الخصوص والدین و پدربزرگ و مادربزرگ های آنهاست و باید با مسئولیت پذیری رفتار کنند همه چیز روبراه خواهد شد و دوباره فوتبال که ورزش محبوب ماست را خواهیم دید و می توانیم آزادانه زندگی کنیم و بیش از قبل از آن لذت ببریم چرا که ارزش چیزی را درک خواهیم کرد که پیش از این نفهمیده بودیم و درک می کنیم که چه نعمت هایی نظیر زندگی آزادانه را از دست داده بودیم که دوباره به دست خواهیم آورد.پیش بینی کردن در مورد زمان شروع دوباره مسابقات مشکل است. لیگ های کوچک تر باید بیشتر از لیگ های بزرگ در مقابل ویروس کرونا مورد حمایت مالی قرار بگیرند.”

استراماچونی مربی ایتالیایی در مورد درس گرفتن از تجربیات گذشته خود گفت:

“در گذشته اشتباهات زیادی داشتم اما اگر به عقب برگردم تصمیم هایی که گرفتم را تکرار می کنم چرا که باعث شد تا درس هایی بگیرم و نیرومندتر از قبل باشم. مهم است که همیشه متواضع باشی. به خاطر خانواده ای که دارم از خداوند سپاسگزارم. همیشه با انگیزه و جاه طلب بوده ام اما ناسپاس نیستم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال تجربیات کشاورزی ایران به ونزوئلا

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجتبی خیام نکویی، معاون وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک با سیلوا آپونته، سفیر و محققان کشاورزی کشور ونزوئلا از اعلام آمادگی ایران در انتقال دانش و فناوری‌های نوین بخش کشاورزی توسط شرکت‌های خصوصی به ونزوئلا خبر داد و گفت: نخستین دوره‌های کوتاه مدت به میزبانی مؤسسه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران با حضور ۸ نفر از محققان بخش کشاورزی این کشور از ۲۴ فروردین تا ۲۸ اردیبهشت سال جاری در حال برگزاری است.

وی افزود: استقرار شرکت‌های بخش خصوصی در پارک و دهکده‌های علم و فناوری کشاورزی فرصتی مناسب برای مراودات اقتصادی دو کشور است.

در ادامه سیلوا آپونته، سفیر ونزوئلا علم و فن‌آوری را مکمل کشاورزی و اقتصاد کشورش دانست و گفت: اعزام محققان کشورش به جمهوری اسلامی ایران به منظور آموزش علوم و فن‌آوری‌های نوین کشاورزی در راستای توافقات قبلی دو کشور و حفظ و تقویت امنیت غذایی کشور ونزوئلا است.

وی با بیان اینکه معاونت بهداشت، آموزش و علم و فناوری این کشور با الگوگیری از معاونت علم و فناوری ایران ایجاد شده است، افزود: در همین راستا در اوایل سال ۲۰۲۳ نخستین پارک علم و فناوری نیز در ونزوئلا تأسیس شد.

کد خبر 6079181

دیگر خبرها

  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم
  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!
  • تیم ملی اسکواش یک سال بدون اردو!
  • تیم ملی اسکواش یکسال بدون اردو!
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • انتقال تجربیات کشاورزی ایران به ونزوئلا