Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرت الله بهروزی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این اعتبار از محل اعتبارات سیل اخیر به این شهر اختصاص یافته افزود: عملیات پیاده رو سازی و مناسب سازی معابر سطح شهر  آغاز شده و باید تلاش کنیم قبل از فصل سرما 2هزار متر مربع از پیاده روهای شهر مرمت و بازسازی شود.

بهروزی نژاد اظهار داشت: پیاده روهای استاندارد که قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان را داشته باشد می تواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری ‏ها محسوب می‏ شود، در راستای بهسازی و استانداردسازی پیاده‏ روها در حفظ امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‏ شود و به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده‌روها از جمله فعالیت‌های مستمر در دستور کار شهرداری شاپورآباد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر شاپور آباد با بیش از 2هزار نفر جمعیت مرکز بخش بربرود غربی الیگودرز محسوب می شود.

این شهر در ۲۰ کیلومتری جنوب شهر الیگودرز قرار دارد و سال قبل از روستا به شهر ارتقا یافت.

برچسب‌ها الیگودرز شاپورآباد لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز شاپورآباد لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور الیگودرز شاپورآباد لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان

سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان از آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه از چهارراه مهدیه تا تقاطع شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، حسین سعید اظهار کرد: در فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه از چهارراه مهدیه تا تقاطع شهید سلیمانی، دوطرف خیابان به متراژ ۲۹۰۰ متر جدول‌گذاری و پیاده‌روهای این خیابان به میزان ۶۵۰۰ مترمربع، بهسازی و فرش‌موزائیک خواهد شد.

وی افزود: در فاز اول ساماندهی این خیابان، پیاده‌روسازی حدفاصل چهارراه ابوحامد تا چهارراه مهدیه به‌متراژ ۴۸۰۰ مترمربع فرش‌موزائیک تعویض و رفیوژ میانی این محدوده به طول ۸۵۰ متر بهسازی شد.

کد خبر 746816

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان