Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی این استان ارزش کالاهای کشف شده را ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این محموله از یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور "یاسوج-اصفهان" کشف شد.   او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او بیان کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی در ایست و بازرسی محور یاسوج به اصفهان خودروی سمند حامل کالای قاچاق را متوقف و پس از بازرسی ۳ هزار و ۷۹۴ قطعه لوازم یدکی خودرو قاچاق کشف و ضبط کردند.   او گفت: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.   او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری قاچاقچی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در اراک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نورالدین ناظمی اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی روز گذشته در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در یکی از محلات شهرستان اراک مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی و در حین فروش مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: در بازرسی از خودروی متهم، ۵۰۰ گرم هروئین و ۵۴ میلیون ریال نیز وجه حاصل از فروش مواد مخدر در بازرسی از منزل وی کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.‌

کد خبر 6083821

دیگر خبرها

  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در اراک
  • ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق در گچساران کشف و ضبط شد
  • کشف ۱۹ دستگاه ماینر غیر مجاز در گچساران