Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزرای لبنانی از کمک جمهوری اسلامی در ارسال دستگاه‌های تنفس مصنوعی و کیت‌های تشخیص کرونا تشکر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، هواپیمای ایرانی حامل دستگاه تنفس مصنوعی (Ventilators) و کیت تشخیص (PCR) به‌علاوه وسایل حفاظت پزشکی روز دوشنبه با حضور «میشل نجار» وزیر خدمات عمومی و حمل‌ونقل، «ناصیف حتی» وزیر خارجه و «حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان وادر فرودگاه بین‌المللی بیروت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وبگاه لبنانی «العهد»، حمد حسن بر اهمیت این هدیه تأکید کرد و گفت: پیامی که از جمهوری اسلامی ایران به ما رسیده پیام محبت و برداری و صداقت است، در وزارت بهداشت بسیار تلاش کردیم از طریق شرکای اروپایی و سازمان‌های بین‌المللی به این تجهیزات دست پیدا کنیم اما پس از زحمت زیاد چند روزی است که توانسته‌ایم (فقط) به تعدادی از این دستگاه‌ها دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ایران در زمانی که خود با یک دست در حال مبارزه با این بیماری است و دست دیگرش را به نشانه بخشش و محبت دراز کرده است.

حمد حسن سپس تصریح کرد، این دستگاه‌های تنفس با همان کیفیت معادل اروپایی خود هستند و اهمیت آن در داشتن آن‌ها در این زمان حساس است.

وی در ادامه از طرف دولت، ملت و تمام طیف‌های لبنان از ایران تشکر و قدردانی کرد و برای ایران سلامت و عافیت و پیشرفت در زمینه تکنولوژی علی‌رغم محاصره آرزو کرد.

وزیر خارجه لبنان هم گفت: مجدداً قدردانی خود از جمهوری اسلامی ایران و ملت دوست ایران به خاطر این هدیه بسیار مهم که نشان‌دهنده صداقت و همکاری میان ماست، تکرار می‌کنم.

وزیر خدمات عمومی و حمل‌ونقل لبنان نیز اعلام کرد، هدیه ایران نشان‌دهنده محبت و برادری و انسانیت است، از جمهوری اسلامی و دولت لبنان قدردانی و تشکر می‌شود.

نجار در ادامه برای جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و شکوفایی و برای تمام جهان آرزوی غلبه بر ویروس کرونا آرزو کرد.

«محمد جلال فیروزنیا» سفیر ایران در لبنان هم گفت: این هدیه، ابتکاری انسانی در چارچوب روابط میان دو ملت برادر است. این دستگاه‌ها، تجهیزات مهمی در مقابله با کرونا و حفاظت از مردم در مقابل این بیماری است که در برخی کارخانه‌ها شروع به ساخت آن کرده‌ایم. مدتی قبل ایران دستگاه تنفس تولید کرد و اکنون به مرحله صادرات آن به خارج رسیده‌ایم.

فیروزنیا افزود، این کمک‌ها دلالت‌های متعددی دارد که مهم‌ترین آن‌ها ایستادن دولت و ملت ایران در کنار دولت و ملت لبنان در مقابله با کروناست و ایران آمادگی خود برای تقویت روابط و همکاری میان دو کشور در تمام زمینه‌های بهداشتی را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: لبنان سفیر ایران در لبنان ونتیلاتور جمهوری اسلامی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان

به گزارش جام جم آنلاین البرز، حسین بغدادی فرماندار نظرآباد در مراسم قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان اظهار کرد: جریان استکبار در شرایط سختی قرار دارد که توان مقابله با قدرت نمایی ایران اسلامی و تنومند شدن درختی که نهالش با دستان حاج قاسم و شهید طهرانی مقدم کاشته شد را ندارد.
وی افزود: کشور‌های مختلفی برای مقابله با سیلی محکم ایران اسلامی متحد شدند که هیچ کدام حاصلی جز خفت و خواری نداشتند.
فرماندار نظرآباد با اشاره به پیش رو بودن ایام محرم و اربعین حسینی گفت: حرکت عظیم اربعین که میلیون‌ها نفر از کل جهان با پرچم‌هایی مختلف به سوی یک هدف در حرکت هستند؛ همگی بیانگر این است که ظهور نزدیک است.
بغدادی خاطرنشان کرد: در شهرستان نظرآباد با مردمانی ولایتمدار و متدین و دیندار، هرساله توفیق نوکری و خدمت در آستان اباعبدالله الحسین (ع) را داریم که این درخشش در میان شهر و شهرستان‌های مختلف در نوکری و خدمت رسانی وجود ندارد مگر با همت تک تک شما بزرگوارانی که هرساله در نوکری سیدالشهدا (ع) بهتر از سال پیش اقدام کرده اید.

دیگر خبرها

  • قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی اردن از تلاش ایران برای توقف جنگ علیه غزه
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • قدردانی احزاب ملی لبنان و فلسطین از عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • قدردانی احزاب ملی لبنان و فلسطین از عملیات «وعده صادق»
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»