Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی چند روز پیش مدیر مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تغییر کرد که کارکنان کارگزاری این مجموعه به مردم اعلام می‌کنند به دلیل تغییر مدیر تا ۲ هفته دیگر نمی‌توانند قرارداد آن‌ها را تحویل دهند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته مدیر مسکن مهر هشتگرد تغییر کرد. بر این اساس حسین دارابی جایگزین جعفر آقایی در این شرکت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گرچه تغییر و تحولات مدیریتی در راستای تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و تسهیل امور انجام می‌شود، اما به نظر می‌رسد تغییر مدیر مسکن مهر هشتگرد بیش از آنچه به سود مردم باشد به زیان آن‌ها تمام شده است.

ماجرا از این قرار است که به متقاضیان مسکن مهری که طی روز‌های اخیر برای پیگیری کار‌های واحد خود به کارگزاری شرکت عمران هشتگرد مراجعه کرده‌اند، گفته می‌شود به دلیل تغییر مدیر مسکن مهر ۲ هفته دیگر برای تحویل قرارداد‌های خود مراجعه کنند.

یکی از این متقاضیان به خبرنگار تسنیم، گفت: صبح امروز (دوشنبه) برای دریافت قراردادم به شرکت عمران هشتگرد (مسکن مهر) مراجعه کردم که کارمند کارگزاری گفت تغییر مدیریتی داشته‌ایم و ۲ هفته دیگر می‌توانید برای دریافت قرارداد مراجعه کنید.

وی افزود: بنده ساکن تهران و مستاجر هستم و با توجه به شرایط محل کارم رفت و آمد در مسیر تهران-هشتگرد-تهران برایم دشوار است.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت بازار مسکن، از شرکت عمران شهر‌های جدید ایران انتظار می‌رود نسبت به حل چنین مشکلاتی که متقاضیان مسکن مهر را اسیر می‌کند، اقدام جدی انجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدیر مسکن مهر تغییر مدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان مسکن نهضت ملی بردسکن تعجیل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان زاده صبح یکشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان بردسکن که با حضور اعضای مربوطه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کلیه تمهیدات لازم برای اجرای طرح که پیشنهاد بود، دیده شده است.

فرماندار بردسکن افزود: حسب پیگیری‌های به عمل آمده الویت اصلی همه مدیران عملیاتی کردن طرح نهضت ملی مسکن است.

وی افزود: به تمامی متقاضیان توسط بنیاد مسکن مهلت داده شده تا پایان فروردین ماه نسبت به اجرای طرح ساخت مسکن خود اقدام کنند.

دهقان زاده با بیان اینکه بردسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خیلی عقب است، گفت: متقاضیان نیازمند در ساخت مسکن خود با توجه به فراهم بودن تمهیدات لازم اقدام کنند.

فرماندار بردسکن با اشاره به اینکه دستگاه‌های مرتبط زحمات زیادی را برای زمین‌های نهضت ملی کشیده‌اند، اظهار داشت: هر چه در ساخت و ساز بنا تأخیر بیفتد، فرد متقاضی مورد نیاز متضرر خواهد بود، زیرا امروز مسکن در سبد خانوار قرار دارد و جز نیازهای واقعی یک خانواده است.

کد خبر 6077570

دیگر خبرها

  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • ◄ زیان دهی راه آهن به دلیل ضعف مدیریت و کهنه بودن ناوگان ریلی
  • زیان شرکت‌های دولتی ۹ برابر گزارش‌های مدیران!
  • خسروی: سود و زیان تیمها در جدول داوری برابر است
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند
  • هشدار درباره وعده‌های جابه‌جایی مسکن ملی در سهند
  • افتتاح ۳۰۰۰ مسکن مهر هشتگرد در آینده نزدیک
  • تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس
  • متقاضیان مسکن نهضت ملی بردسکن تعجیل کنند
  • بارسا برنامه‌ای برای تغییر نظر ژاوی ندارد