Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله گری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شاید بتوان انشعاب گاز را به عنوان حساس ترین انشعاب ساختمان معرفی کرد و به همین خاطر استانداردهای مربوط به آن بسیار سخت گیرانه است و ناظرین تاسیسات مکانیکی، در حین اجرای لوله کشی های گاز در ساختمان، موظف به کنترل تمامی جزئیات اجرایی و مصالح مورد استفاده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد حساس بودن نصب علمک افزود: طرح ضربتی گازرسانی در کردستان و تبدیل کردن آن به یک کارگاه عظیم گازرسانی موجب شد تا عملیات لوله گذاری با سرعتی بیش از پیش انجام و مردم روستاهای دور افتاده استان نسبت به وصل گاز منازل شان امیدوارتر شوند و سطح رفاه و امید به زندگی با ارتقاء قابل تاملی رو به رو بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: انجام هرگونه حفاری در سطح شهر یا روستا نیازمند مجوز از کمیسیون حفاری است و در هر منطقه باید با رعایت برنامه زمان بندی و همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های حفاری صورت بگیرد و همچنین در بحث استقرار تاسیسات نیز نیاز به هماهنگی زیادی دارد.

فعله گری یادآور شد: در این خصوص نیز خوشبختانه همکاری های مناسبی صورت گرفته و این همراهی سبب شده تا در برخی مناطق استان روند نصب علمک با شتاب زیادی صورت گیرد.

وی بیان کرد: در سال گذشته هشت هزار و ۳۶۱ علمک نصب شده است که تعداد شش هزار و ۲۱۷ مورد در بخش روستایی و دو هزار و ۱۴۴ مورد در بخش شهری بوده است که با در نظر گرفتن تعداد علمک های نصب شده در سال گذشته جمع کل انشعابات نصب شده در استان به بیش از ۲۷۳ هزار و ۲۹۹ مورد رسیده که ۱۵۷ هزار و ۸۳۹ مورد در شهرها و ۱۱۵ هزار ۴۶۰ مورد در روستاها نصب شده است.

کد خبر 4917399

منبع: مهر

کلیدواژه: گاز رسانی شرکت گاز کردستان ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین گرگان شهرکرد کمک به نیازمندان مواسات بیرجند بارش باران جهش تولید نصب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ روستای ایران کاندیدای ثبت جهانی شدند‌

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث گفت: هفته آینده پرونده ۸ روستای کاندیدای کشور از جمله پالنگان کردستان برای انتخاب روستای جهانی به سازمان گردشگری ارسال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، سید مصطفی فاطمی در حاشیه مراسم هزار دف روستای پالنگان استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مراسم هزار دف روستای پالنگان یکی از بی‌نظیرترین مراسم عرفانی کردستان در حوگردشگری آئینی است که توانسته گردشگران بسیاری را به خود جذب کند.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی به ضرورت تأمین زیرساخت‌های گردشگری در این روستای تاریخی اشاره کرد و افزود: پالنگان بیشتر معیارهای قرار گرفتن در لیست روستاهای جهانی گردشگری را دارد.

وی عنوان کرد: هفته آینده پرونده پالنگان کردستان و 7 روستای دیگر برای انتخاب به عنوان روستای جهانی، به سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) ارسال می‌شود.

فاطمی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل کارگروه روستاهای جهانی، 130 روستا از بین کل روستاهای کشور وارد مرحله اولیه انتخاب شدند که در ارزیابی نهایی این تعداد به 8 روستا رسید. 

وی افزود: روستای پالنگان کردستان یکی از هشت روستایی است که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت جهانی شرکت خواهد کرد. 

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری وزارت میراث بیان کرد: سازمان جهانی گردشگری 9 شاخصه از جمله دارا بودن منابع فرهنگی، ترویج و حفاظت از آن، پایداری اقتصادی، محیطی، اجتماعی، پتانسیل گردشگری و توسعه و یکپارچگی زنجیره ارزش، حاکمیت و اولویت‌بندی گردشگری و نیز امور بهداشت، ایمنی و امنیت را به عنوان معیارهای انتخاب روستاهای جهانی اعلام کرده است. 

وی اظهار کرد: روستاهایی که توسط سازمان جهانی گردشگری معرفی شوند از اطلاع‌رسانی بین‌المللی و امتیازهای تبلیغاتی به عنوان نمونه‌ای برجسته از یک مقصد گردشگری روستایی بهره‌مند خواهند شد و ضمن دریافت لوح بهترین روستاهای جهانی به مدت سه سال به عضویت در شبکه روستاهای جهانی قرار خواهند گرفت. 

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین فضایی برای تبادل تجربیات و آموزش‌ها و در کل یاری رساندن به رشد گردشگری روستاهای کشور برشی از دستاوردهای این مهم به شمار می‌آید.

پالنگان روستایی از توابع شهرستان کامیاران در 47 کیلومتری شمال غربی این شهر و در دره تنگیور قرار دارد و یکی از روستاهای پلکانی و گردشگرپذیر استان کردستان محسوب می شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • مراسم هزار دف کردستان (عکس)
  • مراسم هزار دف در روستای گردشگری پالنگان کردستان (عکس)
  • ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد/ ضرورت مرمت و بهسازی مناطق قدیمی مشهد
  • فیلم| طنین نوای هزار دف در کردستان
  • ۱۰۰۰ دف عظمت پالنگان را به تصویر کشید
  • ۸ روستای ایران کاندیدای ثبت جهانی شدند‌