Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:18:26 GMT

۶۸ زندانی جرایم غیرعمد استان سمنان چشم‌انتظار کمک خیران

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۹۳۳۹

۶۸ زندانی جرایم غیرعمد استان سمنان چشم‌انتظار کمک خیران

سیدهادی نقیبی روز سه شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا، ابراز داشت: ۲۵۰ میلیارد ریال برای آزادی ۶۸ زندانی جرایم غیر عمد استان سمنان نیاز است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود مردم نیک‌اندیش استان سمنان در اقدامی خداپسندانه، با شرکت در پویش‌های مردمی در فضای مجازی، چراغ گلریزان را روشن کنند و برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۶۸ زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان به دلیل مسایل مالی، مهریه، نفقه و دیه حوادث رانندگی زندانی هستند.

نقیبی تصریح کرد: از مجموع ۶۸ زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان، ۵۲ نفر به دلیل مشکلات مالی، ۲ نفر به دلیل دیه حوادث رانندگی، ۱۳ نفر به دلیل مهریه و یک نفر به دلیل نفقه در زندان است.

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان خاطرنشان کرد: تمام ۶۸ زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان مرد هستند.

وی اضافه کرد: مردم استان سمنان می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره حساب های ۰۱۰۵۷۰۱۶۸۷۰۰۵ نزد بانک ملی و شماره حساب جام ۱۰-۳۲۵۱۷۸۵۹ بانک ملت به حساب ستاد دیه این استان واریز کنند.

نقیبی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۷۸۵۸۵ نزد بانک ملی پرداخت کنند و در این روش نیاز به مراجعه به بانک نیست و شهروندان از خانه می‌توانند کمک کنند.

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان بیان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا گلریزان برای زندانیان جرایم غیرعمد به صورت مجازی برگزار می‌شود و از یکم ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

سال گذشته ۶۳ زندانی جرایم غیر عمد استان سمنان با کمک خیران آزاد شدند.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان سمنان انجمن حمایت از خانواده زندانیان سمنان جرایم غیر عمد استان سمنان زندانی جرایم غیر عمد زندانیان جرایم غیر نفر به دلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان ولیعصر شهرستان بردسکن گفت: با هدف افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان با مشارکت خیران عملیات اجرایی دو طرح سالن انتظار و بخش قلب و اعصاب در بیمارستان ولیعصر این شهرستان آغاز شده است.

 رضا ذبیحی افزود طرح سالن انتظار در مساحت ۸۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در حال اجراست و امید می‌رود این طرح  در شش ماهه دوم امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی گفت: طرح بخش داخلی قلب و اعصاب نیز با ۱۸۰ متر مربع با پیش بینی ۱۶ تخت با ۲۰ درصد  پیشرفت در حال اجرا است و مشارکت خیران در این طرح  تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر بیمارستان ولیعصر بردسکن ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های حوزه ستادی شبکه بهداشت و درمان و مجموعه مدیریتی بیمارستان ولیعصر و مشارکت خیران تا پایان امسال شاهد تکمیل این دو بخش و سالن انتظار باشیم.

دیگر خبرها

  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان