Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:55:05 GMT

فیلم// پیشنهاد ۲ غذای مفید توسط استاد خیراندیش برای وعده افطار روزه‌داران

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۹۶۵۶

فیلم// پیشنهاد ۲ غذای مفید توسط استاد خیراندیش برای وعده افطار روزه‌داران

‍‍‍‍‍‍

مصرف برخی از غذاها در وعده افطار می‌تواند قوت تن و سلامت جسم روزه‌داران را تضمین کند؛ استاد خیراندیش ۲ پیشنهاد ویژه و مفید غذایی برای وعده افطار دارد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ اجتماعی طب سنتی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ مصرف برخی غذاها در وعده افطار می‌تواند قوت تن و سلامت جسم روزه‌داران را تضمین کند؛ استاد خیراندیش 2 پیشنهاد ویژه و مفید غذایی برای وعده افطار دارد:

فیلم/ چرا به‌هنگام "افطار" روزه را نباید با آب باز کرد؟!فیلم/ تدابیر ویژه تغذیه‌ای برای "روزه‌‌اولی‌ها"فیلم/ یک پیشنهاد ویژه برای افرادی که امکان روزه‌داری ندارند!فیلم/ روزه‌گرفتن چطور باعث افزایش مقاومت بدن در مقابل بیماریها می‌شود؟!

انتهای پیام/

استاد حسین خیراندیش پیشکسوت طب ایرانی-اسلامیاستاد حسین خیراندیش پیشکسوت طب ایرانی-اسلامی Rsaadati/P/S2,1302/CT1 واژه های کاربردی مرتبط طب سنتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طب سنتی طب سنتی وعده افطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید جامعه هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان گلستان معرفی شد

به‌گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت:  مجمع عمومی جامعه حرفه‌ای هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره این جامعه برگزار شد و بر این اساس محمد عجم به‌عنوان رئیس جامعه هتلداران معرفی و با اهدا لوح از تلاش و اقدامات ابراهیم ممشلی رئیس پیشین جامعه هتلداران قدردانی شد.معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان آموزش، توسعه کمی و کیفی و نظارت بر واحدهای اقامتی است.او اقدامات جامعه هتلداران استان را قابل‌تقدیر بیان کرد و تصریح کرد: فعالان حوزه گردشگری استان ازجمله هتل‌داران با ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف، در تمامی فصول سال توانسته‌اند به‌عنوان عاملی مهم نقش بسزایی در توسعه صنعت توریسم استان داشته باشند.قندهاری بابیان این‌که دومین دوره فعالیت هیئت‌مدیره جامعه هتلداران استان است، گفت: در حال حاضر استان گلستان دارای 50 هتل، متل و هتل‌آپارتمان است.

 

دیگر خبرها

  • رئیس جدید جامعه هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان گلستان معرفی شد
  • استاد حقوق: عملیات وعده صادق دفاع مشروع بود
  • ببینید | ویژه برنامه وعده صادق
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • ویژه برنامه وعده صادق
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • این دروازه‌بان مشهور جهان استاد بازی‌های روانی بود + ویدئو
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!