Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی اکبر اوسط مقدم در بازدید از آغاز عملیات احداث پل اسالم، خواستار ساخت یک پل موقت عابر پیاده، برای گذر ایمن اهالی تا تکمیل پل اصلی شد.

وی گفت: اصلاح تقاطع غیر همسطح اسالم که در تعهد شرکت ساخت و توسعه گیلان است، باید انجام شود و برای احداث راه روستایی خانقاه بخش اسالم که بر اثر سیل تخریب شده بود، اعتبار اختصاص یافته و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار گیلان در بازدید از پل امید کمربندی تالش نیز بیان کرد: اعتبار این طرح اختصاص یافته است و باید ساخته شود و اگر پیمانکار، کار را انجام نمی‌دهد، شهرداری قرارداد آن را فسق و به پیمانکار دیگر واگذار کند.

اوسط مقدم در بازدید از کارخانه کمپوست زباله تالش نیز اظهار کرد: این طرح در حال ساخت است و با بهره‌ برداری از آن، از تخریب و نابودی محیط‌ زیست جلوگیری و از تولیدات کارخانه، منافع اقتصادی حاصل خواهد شد.

او همچنین بر ساخت سردهنه املاک کشاورزی روستای صوفیه دغن تالش تاکید کرد.

کد خبر 508299 برچسب‌ها سيل استان گیلان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است

 سعیدی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر جدید سهند در حال اجرا است گفت: این واحد‌ها دارای پیشرفت فیزیکی متفاوتی هستند و به محض تکمیل شدن تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

وی با اشاره به سطح بالای فنی و کیفی واحد‌های ساخته شده در طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در سطح کشور اظهار کرد: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بیش از پنج هزار واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن نیز در این شهر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: در این سفر نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌رو‌های این شهر و آسفالت آزادراه به بهره برداری می‌رسد.

سعیدی ادامه داد: عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در این شهر آغاز و قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • ۱۰۰ میلیارد ریال برای ترمیم سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص یافت