Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران ضمن رد ادعای شرکت راه آهن مبنی بر عدم برپایی نمایشگاه حمل و نقل ریلی۹۹ اعلام کرد: تصمیم گیری درخصوص برگزاری این رویداد از اختیارات راه آهن خارج است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران تصمیم گیری در حوزه برگزاری نمایشگاه‌ها را صرفاً در حوزه اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: تمامی رویدادهای تقویم نمایشگاهی ۹۹ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این شرکت با صدور بیانیه ای ادعای شرکت راه آهن مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه حمل و نقل ریلی را رد و اعلام کرد: تنها مرجع قانونی تصمیم گیر در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های کشور وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

در این بیانیه آمده است: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران ضمن رد ادعای شرکت راه آهن مبنی بر عدم برپایی نمایشگاه حمل و نقل ریلی ۹۹ اعلام می‌دارد که تصمیم گیری در خصوص برگزاری این رویداد از حوزه اختیارات راه آهن خارج است و اظهار نظر این شرکت در این باره وجاهت قانونی ندارد.

در این بیانه مطرح شد: صلاحیت تصمیم گیری در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های کشور بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و صدور مجوز در این باره صرفاً از سوی سازمان توسعه تجارت صورت می‌گیرد. همچنین شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران نیز وظیفه ایجاد زمینه برای برگزار کنندگان را بر عهده دارد.

در پایان این بیانیه آمده است: یادآوری می‌شود؛ براساس موارد یاد شده این شرکت بنا دارد تمامی رویدادهای تعیین شده در تقویم نمایشگاهی ۹۹ را با رعایت پروتکل بهداشتی مورد تائید ستاد ملی کرونا برگزار کند و نمایشگاه حمل و نقل ریلی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت راه آهن شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران نمایشگاه حمل و نقل ریلی برگزاری نمایشگاه تصمیم گیری راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران IDPEX با هدف ارایه آخرین دستاوردهای مربوط به حوزه صنعت چاپ دیجیتال و بخش‌های وابسته ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به ریاست جلال ذکایی در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می شود.

ماشین‌آلات چاپ فضای باز، ماشین‌آلات نشر رومیزی (کپی پرینتر، پرینترهای لیزری و جوهرافشان و…)، ماشین آلات چاپ روی اجسام سخت، ماشین‌آلات لمینیت و کوتینگ، ماشین‌آلات عملیات تکمیلی، ماشین‌آلات برش و حکاکی، ماشین‌آلات چاپ سه‌بعدی، مواد مصرفی سطوح چاپ‌شونده (پارچه، بنر، فلکس، وینیل، مش، PVC و…)، مرکب و جوهر چاپ، سیستم‌های گردش کار، سیستم‌های مدیریت اطلاعات و استارت‌آپ‌های حوزه چاپ کالاهایی هستند که در این نمایشگاه ارایه می‌شوند.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه تا ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و درصورت تکمیل ظرفیت سالن‌های تحت پوشش پیش از تاریخ فوق، برگزارکننده از پذیرش درخواست‌های جدید معذور خواهد بود.

فضای هر غرفه از ۴۸ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه به شرکت‌کنندگان خودساز تحویل داده می‌شود و شرکت‌کنندگان از ۲۴ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه می‌توانند چیدمان کالای نمایشی و تزئین داخل غرفه خود را آغاز کنند.

این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز ۱۸ اردیبهشت افتتاح می شود و علاقه مندان می توانند از همان ساعت تا ۶ بعداز ظهر از آن بازدید کنند.

کد خبر 6078780 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • ارایه خدمت پزشکی و بهداشتی ارتش در گچساران
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر
  • برگزاری نمایشگاه مشترک صنایع دستی قطر و هرمزگان در بندرعباس
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان‌ حوزه سلامت در «ایران هلث»