Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد فینال کوپا‌دل‌ری در زمانی نامعلوم و با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با صعود دو تیم اتلتیک بیلبائو و  رئال سوسیه داد به فینال کوپا‌دل‌ری، برای نخستین بار در تاریخ این رقابت‌ها، داربی باسک قهرمان جام حذفی اسپانیا را مشخص خواهد کرد. این دو تیم پیش از این خواستار برگزاری این دیدار با حضور تماشاگران شده بودند و حالا فدراسیون فوتبال اسپانیا با این درخواست موافقت کرده و به این ترتیب این دیدار، تا زمانی که شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه مهیا شود، به تعویق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تفاسیر سهمیه قهرمان جام حذفی اسپانیا در لیگ اروپا، به تیم هفتم لالیگا خواهد رسید چرا که یوفا از لیگ‌های اروپایی خواست است تا ۳ آگوست وضعیت سهمیه‌های خود را مشخص کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال لالیگا فینال لیگ برتر اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898827

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود