Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته‌های مسابقات و استعدادیابی فدراسیون تنیس روی میز منصوب شدند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز طی احکام جداگانه‌ای داریوش ضرغام‌پور و فرشید کوکبی را به سرپرستی کمیته‌های مسابقات و استعدادیابی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش ضرغام‌پور عضو سابق تیم ملی بزرگسالان و داور باسابقه و بین المللی کشورمان به سرپرستی کمیته مسابقات ( لیگ ، داوران و مسابقات ) منصوب شد. ضرغام‌پور سال گذشته فقط مسئولیت داوران را برعهده داشت . پیش از این و از سال‌های 1395 الی 1398 این مسئولیت برعهده پیمان حسنی دبیر کنونی فدراسیون بوده است.

همچنین در حکمی دیگر فرشید کوکبی مربی سابق تیم ملی هوپس و دارای مدرک مربیگری سطح 2 فدراسیون جهانی که سال گذشته عضو کمیته استعدادیابی و مسئول استعدادیابی پسران کشور بوده است، بعنوان سرپرست کمیته استعدادیابی منصوب شد. پیش از این و از سال‌های 1395 الی 1398 این مسئولیت برعهده فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون بوده است.

درگذشت سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس روی میز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در رقابت‌های تنیس گرمسار، درسا خطیبی، نیما سربازی و محمد رضا معینیان و در مسابقات تنیس شاهرود شیدانه شهدوست فر و محمد دستورانی قهرمان شدند.

این مسابقات در باشگاه‌های تنیس بهمنی و شهاب گرمسار و بارانا شاهرود برگزار شد

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی